سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص upvc کرج

پنج شنبه 98/2/19
12:53 عصر
بهرام پروهان

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص upvc کرج : این نوع پنجره‌های دوجداره خم در تمام ساختمان‌ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و … قابلیت کاربرد دارند، بخصوص در ساختمان‌هایی که در حاشیه مناطق پر سر و صدا یا در مناطق سردسیر قرار دارند همراه با شیشه دو یا سه جداره به علت عایق صوت و حرارت بودن بسیار مناسبند.یکی از زیباترین مدل‌های پنجره‌های upvc که در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود پنجره خم نام دارد که با نام‌های قوس دار و آرک دار (Arch Head) نیز شناخته می‌شود. پنجره مدل کمانی و خم  از افق دارای قوس می‌باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس یا خم با انهنای کامل ایجاد می‌گردد. لازم به ذکر است که شیشه‌های نصب شده بر روی این پنجره نیز بصورت خم می‌باشد. این مدل پنجره می‌تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه طراحی و اجرا گردد. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه داده و دیدی وسیع به فضای بیرونی را ایجاد می‌نماید.

پنجره دوجداره خم

ادامه مطلب...

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق کرج

چهارشنبه 98/2/18
1:41 عصر
بهرام پروهان

پنجره رنگی قدیمی دوجداره عایق کرج : پنجره رنگی و ارسی یادگاری از ایام قدیم و گره خورده به تاریخ ایران است  و الهام گرفته از طرح های اصیل اسلیمی است که در ساخت درها و پنجره بناها به کار می رفت. همانطور که میدانید پنجره های دوجداره از نظر گرما، سرما و گرد و غبار و صوت کاملاً عایق می باشند. امروزه از پنجره های یو پی وی سی رنگی می توان در اماکن با بافت سنتی مثل بناهای قدیمی، رستوران های سنتی، ساختمان هایی با طرح و معماری ایرانی ودر بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده کرد.

پنجره شیشه رنگی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید کرج

سه شنبه 98/2/17
3:6 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید کرج : یکی از مهمترین ویژگی های پنجره های دوجداره upvc، اتلاف انرژی کمتر و عایق بودن در برار آلودگی های صوتی است. این امر، تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه های مصرف انرژی دارد. پنجره های یو پی وی سی هافمن در انواع مختلفی ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به پنجره های دو جداره و پنجره های سه جداره اشاره نمود. مزایای بسیاری در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC   ویستابست وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc کرج

دوشنبه 98/2/16
12:32 عصر
بهرام پروهان

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc کرج : محبوب ترین پنجره یو پی وی سی در بین تمام پنجره ها پنجره کشویی دوجداره می باشد زیرا علاوه بر زیبایی  منحصر به فرد خود در مکان هایی که جا برای باز شدن پنجره وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی است و باعث باز تر شدن فضای اتاق می شوند این نوع پنجره ها ظریف، پیچیده و شیک هستند. این پنجره از دو ریل برای حرکت کشویی پنجره و همچنین چند پانل تشکیل شده است، که با استفاده از این ریل و پانل ها می توان پنجره را در جهت های چپ و راست جا به جا کرد. 

پنجره کشویی

ادامه مطلب...

درب دوجداره سرویس بهداشتی رنگی اختصاصی کرج

یکشنبه 98/2/15
12:46 عصر
بهرام پروهان

درب دوجداره سرویس بهداشتی رنگی اختصاصی کرج : درب دوجداره سرویس بهداشتی از سش در و یراق سرویس ساخته شده است، در این در به طور معمول از لولای سه بعدی استفاده می‌شود. درب های یو پی وی سی سرویس برای سرویس بهداشتی و درب حمام استفاده می‌شود و از آن جایی که درب های UPVC   از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و رطوبت برخوردار هستند،بنابر این استفاده از آنها به صورت تمام پنل یا قسمتی شیشه و پنل توصیه می شود.حتی این امکان وجود دارد که در یو پی وی سی سرویس به صورت لمینت ساخته شود.

درب سرویس بهداشتی

ادامه مطلب...