سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی پلی آمید در پنجره ترمال بریک

چهارشنبه 98/5/30
1:20 عصر
بهرام پروهان

کارایی پلی آمید در پنجره ترمال بریک:آلومینیوم علاوه بر همه مزایای خود دارای ضریب انتقال حرارتی بالایی تا اندازه w⁄m2k 203 می باشد که همین سبب از بین رفتن انرژی در درب و پنجره های آلومینیومی می شود. آلومینیوم یک فلز رسانا می باشد با ضریب انتقال حرارت بالا، در فلزات ضریب انتقال حرارت با لاندا نشان داده می شود که واحد آن وات بر مترمربع بر درجه کلوین می باشد.

ترمال بریک

ادامه مطلب...

اطلاعات فنی پروفیل کشویی وینتک سری w260

یکشنبه 98/5/27
3:24 عصر
بهرام پروهان

اطلاعات فنی پروفیل کشویی وینتک سری w260: پروفیل های نوین تک ریل کشویی وین تک دارای سطح مقطع 108 میلیمتری می باشد که از نظر آببندی بسیار قوی می باشد قطعات ویژه ای مانند درپوش پشت لنگه درپوش روی مولیون و پروفیل پوششی روی فریم در آن استفاده می کند.این گونه کشویی با دقت به درپوش های ویژه روی لنگه پنجره و تقسیم میانی که به حالت نر و مادگی درون هم درگیر شده و از نظر درزبندی پشت لنگه کاملا پوشش می دهد،همینطور بر روی فریم درپوشی طراحی گردیده که سبب می شود فضای خالی بین لنگه و فریم را به طور کامل آببندی می کند.

کشویی

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج

پنج شنبه 98/5/24
11:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج:قیمت پنجره دوجداره کشویی با دقت به گونه پروفیل و یراق آلات مصرفی گوناگون می باشد. چگونگی ساخت پنجره دوجداره کشویی در کارایی آن بسیار با اهمیت می باشد . شرکت پنجره ماندگار در این نوشته برای شما عزیزان به تشریح قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی در کرج و تهران میپردازد.

قیمت پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

مقایسه پنجره دوجدارهupvcبا پنجره آلومینیومی

شنبه 98/5/19
5:48 عصر
بهرام پروهان

 مقایسه پنجره دوجدارهupvcبا پنجره آلومینیومی:شرکت پنجره ماندگار در این نوشته از همه نظر به مقایسه پنجره دوجدارهupvcبا پنجره آلومینیومی میپردازیم .

پنجره دوجداره رنگی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج

سه شنبه 98/5/15
5:18 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج:قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی و عوامل موثر در قیمت‌گذاری پنجره‌ها؛ نحوه محاسبه قیمت به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌ها، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم‌افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت ساخت پنجره دوجداره مشخص می‌شود .درب و پنجره دوجداره UPVC متشکل از اجزا مختلفی است که شامل پروفیل، یراق آلات، شیشه، مقاطع تقویتی است که علاوه بر آن‌ها نحوه اجرای در و پنجره دوجداره از عوامل موثر در قیمت گذاری پنجرها استقیمت پنجره دوجداره

ادامه مطلب...