سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پنجره دوجداره خلیجی وین تک در کرج

سه شنبه 97/11/30
4:12 عصر
بهرام پروهان

از عوامل تاثیر گذار در نمای ساختمان درب و پنجره دوجداره خلیجیوین تک هستند.در ساختمان های نوساز برای بسیاری از نماها از پنجره دوجداره خلیجیوین تک استفاده میشود تا جلوه ای ویژه به نمای ساختمان شما دهد. پنجره دوجداره خلیجیوین تک ترکیبی از تعدادی پنجره عایق  ثابت و بازشو است که از کنار هم قرارگرفتن آنها تحت زاویه های مشخص قوسی چند ضلعی را پدید می آورند که به آن پنجره دوجداره خلیجیوین تک میگویند.عایق بودن پنجره های وین تک سبب میشود تا محیطی آرام برای شما فراهم کند.همچنین بزرگترین مزیت آن جلوگیری از اتلاف انرژی است که در هزینه های اقتصادی نیز میتواند کمک بزرگی به شما کند.

فروش پنجره دوجداره خلیجی وین تک کرج

ادامه مطلب...

تعمیر پنجره دوحالته upvc متعلقات در کرج

پنج شنبه 97/11/18
4:23 عصر
بهرام پروهان

پس از نصب درب و پنجره گاهی اوقات مشکلی که به وجود پیش می آید ورود سرما از اطراف لنگه های بازشو پنجره دوحالته متعلقات ، مشکلاتی در عمل باز و بست درب و پنجره یو پی وی سی باز نشدن دستگیره ، عدم عملکرد صحیح یراق آلات و مشکلاتی در تغییر حالتهای بازشو به یکدیگر(تغییر حالته تک حالته به دو حالته) اشاره کرد. با استفاده از تعمیر مناسب درب و پنجره دوحالته متعلقات یو پی وی سی می توان تا 90 درصد این مشکلات را حل کرد.

در پنجره دوحالته متعلقات و یا در برخی از پنجره های یو پی وی سی تک حالته از لولاهای تنظیمی استفاده می شود. مزیت این لولاها نسبت به لولای های ساده مانند لولای 100 (لولای 10 سانتی متری) و لولای 75 (لولای 7.5 سانتی متری)، قابلیت تعمیر این نوع لولا می باشد  .

تعمیر پنجره دوحالته upvc متعلقات در کرج

 

 

ادامه مطلب...

قیمت تعویض پنجره اهنی با پروفیل upvc فولکس واگنی

شنبه 97/11/6
5:3 عصر
بهرام پروهان

 تصوری که در ذهن اکثریت مردم در رابطه با تعویض پنجره اهنی با پروفیل upvc فولکس واگنی  بیشتر مشتریان است، کندن پنجره از دیوار هاست،یعنی ما باید قسمتی از دیوار را تخریب کنیم تا پنجره فرسوده را بیرون بیاوریم و پنجره جدید را جایگذاری کنیم. اما اصلا اینطور نیست.قریب به 90 درصد از مشتریان عزیز ما در هنگام تعویض درب و پنجره اهنی با پنجره دوجداره یو پی وی سی در محل انجام پروژه سکونت داشته اند. بدلیل اینکه تعویض پنجره اهنی نه تنها آسیبی به دیوار ها وارد نمی کند بلکه در روند زندگی ما نیز خللی ایجاد نمیکند و شرکت ماندگار این پروژه را در زمانی کوتاه و بدون هیچگونه تخریب و مشکلی انجام میدهد .

فولکس واگنی

 

ادامه مطلب...

قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره بوتیا ثابت دوجداره

چهارشنبه 97/11/3
12:57 عصر
بهرام پروهان

از دلایل مهمی که امروزه درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ثابت در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده قیمت مناسب تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره ثابت بوتیا است و روز به روز فروش بیشتری می کند تعویض پنجره دوجداره ثابت بوتیا با درب و پنجره های فرسوده  به شکل بسیار راحت، کم هزینه و بدون هیچگونه تخریب و خرلبکاری در کمترین زمان می باشد  این روز ها درب و پنجره های ساختمان ازعواملی هستند که جزئی از نما و زیبایی ساختمان ها و منازل شما عزیزان به حساب می آیند.
در این بین یکی از دغدغه هایی که برای صاحبان منازل و خانواده ها پیش می اید تعویض پنجره های فرسوده  با درب و پنجره های دوجداره ثابت  بوتیا است.

قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره بوتیا ثابت دوجداره

 

ادامه مطلب...