سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ضدسرقت

پنج شنبه 95/10/30
12:12 عصر
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت از لحاظ قیمت با سایر درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره متفاوت هستند. به این دلیل که جنس شیشه مصرفی در آنها متفاوت بوده و این شیشه ها بسیار گران می باشند. این شیشه ها نشکن هستند و در برابر ضربه مقاوم می باشند.

یکی از دغدغه های مهم مردم در زندگی داشتن آرامش و محیط زندگی و کاری امن است و با توجه به رشد جمعیت و صنعت ساخت و ساز و مشغله های روزمره شما خواهان داشتن خانه ، ویلا ، محل کار و یا مغازه ای امن هستید تا بتوانید از خود و خانواده و دارائی هایتان به نحو احسن مراقبت کنید.

پنجرها به عنوان یکی از مهمترین نقاط ساختمان می باشند که می توانند محل دسترسی سارقان و دزدان به داخل ساختمان ، ویلا ، محل کار و یا مغازه شما باشند و نقش بسیار زیادی را در این زمینه ایفا می کند و با توجه به فرهنگ و لزوم استفاده از درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی قصد داریم شما را در این مقاله با سیستم درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت آشنا کنیم و بیان کنیم که لازمه های یک پنجره و یا درب دوجداره یوپی وی سی برای ضد سرقت شدن چیست؟درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدا از جزئیات دارای چهار بخش اصلی و مهم می باشد که در بحث ضد سرقت بودن نقش اصلی را ایفا می کنند :پروفیل دوجداره یو پی وی سی، شیشه دوجداره یراق آلات، دستگیره و...

حال به تشریح هر کدام از این اجزا و ویژگی های آن در سیستم های دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت می پردازیم:

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به عنوان نگهدارنده کلیه اجزا پنجره (یراق، شیشه،دستگیره و …. ) نقش بسیار مهمی را در این سیستم ایفا می کند، هرچه پروفیل در غالب استانداردهای جهانی تولید شود سیستم ایمنی و ضد سرقت بودن بیشتری خواهد داشت و جدا از این مسئله استفاده از رین فورس (گالوانیزه) مقاوم و استاندارد در ضد سرقت بودن درب یا پنجره یو پی وی سی تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین طراحی شرکت تولید کننده در ارتباط با ضد سرقت بودن پنجره دوجداره یوپی وی سی دخیل است برای مثال پنجره دوجداره می بایست طوری طراحی گردد که به راحتی ورود سارقان را به درون محیط مهیا نسازد و یا همیشه پنجره و یا درب دوجداره یو پی وی سی به گونه ای طراحی گردد که زهوارهای درب یا پنجره (Glazing bead) در خارج از محیط داخلی قرار نگیرد زیرا در این صورت سارق به راحتی زهوار را در آورده و به داخل محیط وارد می شود مثلا برای اجرای درب دوجداره یو پی وی سی که به بیرون محیط باز می شود حتما می بایست از پروفیل دوجداره یو پی وی سی بیرون بازشو استفاده کرد، در این حالت درب به بیرون باز شده ولی زهوار در در داخل محیط می باشد در نتیجه سارق نمی تواند به زهوار دسترسی داشته باشد.
شیشه دوجداره ضد سرقت:

شیشه به عنوان اصلی ترین متریال تشکیل دهنده یک پنجره دوجداره یوپی وی سی اولین راه و تصمیم گیری برای ورود سارقان به درون محیط می باشد . قاعدتا یک شیشه تک جداره و یا دوجداره معمولی با اعمال فشار فیزیکی لازم می شکند و شیشه شکسته شده به راحتی دسترسی سارقان را به دستگیره و در نهایت ورود به محل را مهیا می سازد.

شیشه دوجداره ضد سرقت می تواند به چند گونه باشد که در اینجا به دو نوع کلی موجود که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد میپردازیم: شیشه دوجداره لمینیت شده:در این شیشه لایه بیرونی شیشه از دو لایه شیشه که به وسیله طلقهای PVB (پلی وینیل بوتیرال) هم چسبانیده شده اند ( همانند شیشه جلوی اتوموبیل ) تشکیل شده است و لایه داخلی که به سمت واحد است یک شیشه تکجداره است که می تواند سکوریت ( مقاوم شده) باشد. این شیشه نسبت به شیشه دوجداره معمولی دارای مقاومت مکانیکی بیشتری می باشد و در صورت شکست دو لایه به هم چسبانیده شده بیرونی، شیشه ها به علت وجود طلق میانی (PVB) بر روی زمین ریخته نخواهد شد و به علت چسبندگی شدید لایه (BVB) میانی ورود سارقان به داخل با مشکل مواجه خواهد شد.

شیشه دوجداره حرفه ای ضد سرقت و ضدگلوله با نام ویگارد – V-Guard: شیشه دوجداره ضد سرقت ویگارد طی یک فرایند طولانی و پیچیده تولید شده و به منظور اطمینان و استحکام و کارایی ، آزمونهای متفاوتی از جمله پرتاب گلوله فلزی با قطر و وزن مشخص از ارتفاع معینی روی آن صورت می پذیرد. همچنین میتوان به خاصیت ضد گلوله بودن انواع این شیشه ها اشاره کرد به طوری که پس از اثابت گلوله به سطح شیشه به هیچ وجه وارد محیط داخلی نمی شود. البته شیشه های دوجداره ضد سرقت و گلوله ویگارد V-Guard دارای تنوع و نوعهای مختلف می باشند که می تواند در آنها چندین لایه شیشه با طلق های PVB ، طلق های پلی اورتان و طلق های پلی کربنات استفاده شود. طلق های PVB می توانند ضد سرقت و یا ضد گلوله باشند.
یراق ضد سرقت پنجره دوجداره یو پی وی سی:

یراق به عنوان نگهدارنده پروفیل فریم (Frame) و پروفیل بازشو(Sash) در یکدیگر نقش بسیار مهمی را در پنجره ایفا می کند. یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شده باشد که سارقان تنوانند با هیچگونه وسیله و فشار فیزیکی بر پنجره به داخل محیط ورود پیدا کنند. در یراق آلات با سیستم ضد سرقت پین های قارچی شکل وجود دارد که پس از بسته شدن و چرخاندن دستگیره در پلیت های ضد سرقت درگیر شده و بدین ترتیب مانع ورود سارقان حتی با استفاده از دیلم و وسائل دیگر به داخل محیط می شود.

همچنین لازم به ذکر است حتما می بایست در پنجره دوجداره یوپی وی سی ضد سرقت ازیراق دو حالته (Tilt & Turn) با پینهای قارچی استفاده شود زیرا در پنجره یو پی وی سی با یراق تک حالته (Turn) فقط پینها در یک ضلع وجود دارند آن هم در ارتفاع ضلعی که دستگیره بر روی آن نصب شده است و سه ضلع دیگر پنجره بدون پین و پلیتهای قارچی می باشند، اما در یراق دو حالته (Tilt & Turn) ضد سرقت در چهار ضلع پنجره دوجداره یو پی وی سی پین ها و قفل های قارچی وجود دارند که باعث ضد سرقت شدن کامل پنجره های دوجداره یو پی وی سی می شوند.
دستگیره ضد سرقت درب و پنجره یوپی وی سی:

برای محدود کردن سارقان جهت استفاده و بازکردن درب و یا پنجره دوجداره یو پی وی سی می بایست دستگیره ها به صورت کلید خور باشند تا فعال بودن آن برای دیگران غیر ممکن باشد و فقط مالکین با در دست داشتن کلید امکان باز و بسته کردن درب یا پنجره دوجداره یو پی وی سی را داشته باشند.
قیمت پنجره یو پی وی سی
پنجره ماندگار



پنجره دوجداره ارزان قیمت

چهارشنبه 95/10/29
9:42 صبح
بهرام پروهان

عوامل زیادی بر قیمت درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره تاثیرگذار است. یکی از این عوامل جنس پروفیل یو پی وی سی استفاده شده در ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی است. برند های مختلفی برای پروفیل های یو پی وی سی وجود دارد.بهترین پروفیل های یو پی وی سی انواع آلمانی آن است.که قیمت آن نسبت به سایر پروفیل ها بالاتر است.
درب و پنجره دوجداره در سال های 1960 در کشور آلمان شروع به تولید گردید. بدلیل مزایا و کاربرد زیاد این نوع پنجره ها استفاده از آن در جهان رونق گرفت.تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کاررفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است. واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در ایران اولین بار در اواخر دهه 50 احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، همچنان مواد اولیه پروفیل این محصول از خارج از کشور وارد می گردد. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از سال 1380 با حمایت و پشتیبانی و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:

پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
قیمت درب و پنجره دوجداره
پنجره ماندگار

 



قیمت فروش درب پنجره

دوشنبه 95/10/27
9:52 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار جهت فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی از کارشناسان فروشی زبده استفاده می نماید. این شرکت با سابقه خوبی که در امر فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دارد موفق شده است که خدمات خود را گسترش دهد و به کل نقاط ایران محصولات با کیفیت خود را عرضه نماید.
اولین و مهم ترین قدم در فروش موفق، داشتن اطلاعات کافی در مورد فروشندگی می باشد.
جهان در حال پیشرفت و رقبا منتظر غفلت شما و پیشی گرفتن از شما هستند. جالب است بدانید فروشندگان بزرگ  درب و پنجره دوجداره در سراسر دنیا که سالیان سال است که در این زمینه مشغول بکار هستند و روز به روز بر مشتری‌های آنها اضافه می‌شود، چرا هنوز مجموعه خود را نسبت به اطلاعات و مهارت‌ها تکنیک‌ها فروشندگی به روز می‌کنند.
یک تولیدکننده موفق بایستی در مورد خود و یا مجموعه خود به همراه بخش فروش مجموعه خود دوره‌های لازم و گرفتن مدرک در زمینه فروشندگی و عمل فروشندگی نیز سرمایه‌گذاری ضروری را به عمل آورد. اما متاسفانه می‌بینیم شرکت‌هایی که چند سالی است پس از تلاش‌های زیاد اکنون توانسته‌اند سهمی از بازار کسب کنند بر این باورند که اکنون توانسته‌اند جایگاه خود را پیدا کنند و دیگر نیازی به کسب اطلاعات و مهارت‌های بیشتر در این زمینه نیست!
تولیدکننده موفق در زمینه  درب و پنجره یو پی وی سی باید نسبت به تجارت داخلی و خارجی اطلاعات بروزتری داشته باشد. به عنوان مثال اینکه چه عواملی ممکن است در روند قیمت مواد اولیه ساخت درب و پنجره تاثیرگذار باشد و یا چه سیاست‌های بر این تجارت ممکن است اثر بگذارد و این مختص کشوری که در آن حضور داریم، نمی‌شود بلکه باید از روند تغییرات و یا سیاست‌هایی که در کشورهای که به گونه‌ای تاثیرگذار در صنعت و تجارت یو پی وی سی هستند نیز می‌شود.

بهترین مارک پنجره دوجداره
یک تولیدکننده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید  درب و پنجره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.
قیمت پنجره 2جداره
پنجره ماندگار



قیمت بازشو لیفت اند اسلاید

یکشنبه 95/10/26
9:35 صبح
بهرام پروهان

بازشو های لیفت اند اسلاید از جمله جدیدترین بازشو های یو پی وی سی می باشند که کارکردی مشابه درب ها و پنجره های کشویی دارند ولی از بسیاری جهات نیز عملکرد بهتری نسبت به درب ها و پنجره های یو پی وی سی کشویی دارند. از این رو از آنها در ساختمان های جدید بسیار استفاده می شود.
در مکان هایی که چشم انداز زیبایی دارد بهتر است از پنجره هایی که تحمل وزن بالایی داشته و با قید کمتر و شیشه های بزرگتر هستند استفاده شود.  سیستم درب و پنجره لیفت اند اسلایدینگ این امکان را فراهم نموده است و برعکس درب های فولکس واگنی باز و بسته کردن آن نیز راحت است.
سیستم درب های کشویی lift and slide نوعی پنجره کشویی بسیار بزرگ هستند که نمایی با کمترین قید یا مولیون را در بر می گیرند. این پنجره ها نیازی به کتیبه نداشته و بدلیل استفاده از غلطک های خاص قابلیت تحمل وزن شیشه های دو یا چند جداره  سنگین  را دارا می باشد. نسبت به پنجره های کشویی عادی دارای هوابندی بیشتری بوده و یراق آن به صورت دو وضعیتی لنگه های بزرگ را به آسانی باز و بسته می نماید.

درب و پنجره های لیفت اند اسلاید برای چه نمایی مناسب است؟
وقتی در مقابل خود نمایی از باغ ، دریا ، جنگل ، استخر و یا نمایی خاص داشته باشید وجود هرگونه قیدی از لذت دیدن منظره خواهد کاست.پنجره های lift and slide یکی از گزینه های مناسب برای داشتن دید کامل از مناظر است.سیستم های لیفت اند اسلاید دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره های کشویی معمولی هستند که باعث می شود توان تحمل وزن بالاتری داشته باشند و بتوان شیشه های سنگین و یک تکه را درون آن قرار داد. پنجره هایی که دارای قطر بالاتر از 12 سانتیمتر هستند قابلیت نصب یراق لیفت را دارند.
ویژگی درب و پنجره لیفت اند اسلاید:
•    قابلیت تولید بازشوهای کشویی یک تکه تا ارتفاع 270 سانتیمتر
•    استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی
•    قطر فریم از 12 تا 16 سانتیمتر
•    قابلیت تحمل وزن تا 400 کیلو در هر لنگه
•    بازشوی آسان با قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله
قیمت پنجره دوجداره
پنجره ماندگار



قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

پنج شنبه 95/10/23
10:2 صبح
بهرام پروهان

پنجره ها و درب های لیفت اند اسلاید از مدل های جدید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره می باشند. این درب ها و پنجره ها که بسیار شبیه درب ها و پنجره های یو پی وی سی کشویی هستند ولی از لحاظ قیمت کمی گرا نتر می باشند.در ادامه به بررسی کامل این نوع درب ها و پنجره های یو پی وی سی می پردازیم.
مکانیسم حرکت در پنجره های Lift and Slide
پنجره ها از لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.
در این سیستم هوا بندی به جای مویی که در پنجره های کشویی ساده انجام می شود از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد . اما از انجا که لاستیک ها به دلیل اصطکاک با هم جلوی حرکت پنجره را می گیرد طراحان با ساخت یراق آلات Lift and Slide نوعی از پنجره کشویی را طراحی و ارائه کرده اند که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده، لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و در هنگام قفل شدن پنجره ها لاستیک ها درگیر می شوند .

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید پنجره در دو حالت بسته و باز به صورت Lift عمل می کند مکانیسم حرکت به این شکل است هنگامی که دستگیره به سمت بالا چرخیده می شود، یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود 5 میلی متر بلند می کند  در این حالت لاستیک ها دیگر با پروفیل در گیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند در زمانی که پنجره در حالت قفل قرار می گیرد مجددا پنجره بر روی فریم نشسته و لاستیک ها از هر چهار طرف در گیر می شوند که این امر باعث می شود تا هوابندی از طریق لاستیک انجام گیرد در کل یراق Lift and Slide پنجره را به صورت عمودی بلند نموده به صورت افقی حرکت می دهد.
شرکت پنجره ماندگار این مدل درب ها و پنجره های لیفت اند اسلاید را با بهترین یراق آلات و پروفیل تولید و عرضه می نماید.
قیمت پنجره یو پی وی سی
پنجره ماندگار