سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره

یکشنبه 95/6/28
1:42 عصر
بهرام پروهان

انتخاب شرکت پنجره دوجداره

چگونگی محاسبه قیمت در و پنجره upvc:

اجزاء تاثیر گذار در قیمت در و پنجره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد.

اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .

نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟

تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.

کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟

قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.

نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟

در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .

قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟

قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.

 آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟

کلیه محصولات گروه پنجره ماندگار دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.