سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره upvc عایق صوتی

سه شنبه 96/5/31
4:46 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره upvc عایق به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند. قیمت پنجره دوجداره upvc عایق صوتی با توجه به مزیت اصلی آن که ایجاد آرامش است ناچیز می باشد. 

پنجره با اشکال هندسی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره عایق حرارتی

دوشنبه 96/5/30
12:36 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره upvc از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند درنتیجه قیمت پنجره دوجداره عایق حرارتی بالاتر می باشد.

پنجره عایق حرارتی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ضد گرد و غبار

یکشنبه 96/5/29
3:16 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ضد گرد و غبار با توجه به جنس و درجه کیفیت زوارهای لاستیک، ابعاد و جنس پروفیل بستگی دارد. درجه استقامت بسیار بالای پنجره دو جداره یو پی یو سی، جلوگیری از به هدر رفتن انرژی، قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید از مزایای متعدد پنجره دوجداره ضد گرد و غبار می باشد.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت قطعات کلیدی پنجره دوجداره

جمعه 96/5/27
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت قطعات کلیدی پنجره دوجداره مانند زاماک به جنس آلیاژ آن بستگی دارد. عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.

اسپانیولیت درب یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره ویستابست

پنج شنبه 96/5/26
11:42 صبح
بهرام پروهان

ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10 هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. مناسب بودن قیمت انواع پنجره دوجداره ویستابست به همراه کیفیت بالا باعث شده است از برندهای معتبر کشور شود.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

ادامه مطلب...