سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل پنجره یو پی وی سی

سه شنبه 97/2/11
1:52 عصر
بهرام پروهان

 

 قیمت پروفیل پنجره یو پی وی سی :یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد و قیمت آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند  .

 

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل های پنجره های دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 97/2/11
12:13 عصر
بهرام پروهان

 قیمت پروفیل های پنجره های دوجداره یو پی وی سی در کرج استانداردهایی دارد که معرفی تعدادی ازآنها : انواع پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی :  پروفیل لنگه پنجره دوجداره پروفیل هافمن : ارتفاع دیواره خارجی پروفیل upvc هافمن در این نوع 58میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز 58میلیمتر می باشد. عرض پرفیل لنگه پنجره هافمن 70میلیمتر و این پروفیل 5کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور 24میلیمتری میباشد. محل اسقرار گالوانیزه در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع 33میلیمتر و عرض 22میلیمتر میباشد.

 

 

ادامه مطلب...

قیمت شیشه های رنگی در پنجره های دوجداره

دوشنبه 97/2/10
4:25 عصر
بهرام پروهان

 

قیمت شیشه های رنگی در پنجره های دوجداره متفاوت است ،استفاده از شیشه در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی در دهه های اخیر بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. زیبائی ، سبکی ، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص و بدیع، تقاضا برای استفاده از شیشه های رنگی را افزایش چشمگیر داده است

 

 

ادامه مطلب...

قیمت و فروش انواع پنجره های دو جداره رنگی

دوشنبه 97/2/10
3:28 عصر
بهرام پروهان

قیمت و فروش انواع پنجره های  دو جداره رنگی : شرکت ماندگار سالهاست با سابقه طولانی در زمینه ساخت و تولید در و پنجره های دوجداره upvc فعالیت دارد. ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت وین تک و ویستابست همواره سعی بر این نموده ایم تا پنجره های دوجداره و سه جداره با با بهترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار نماییم. برند وین تک و ویستابست نیز از برند های نام آشنا و بسیار معتبر در زمینه تولید انواع پروفیل در و پنجره دوجداره می باشد ک با توجه به کیفیت محصولات تولیدی خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار جهانی و همینطور بازار مصرفی ایران پیدا کند .

 

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی

شنبه 97/2/8
1:22 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب و پنجره دوجداره کشویی

درب و پنجرهای دوجداره کشویی به دلیل نوع بازشویی که دارا می باشند بهترین گزینه برای داشتن دید کامل از مناظر است. درب و پنجرهای دوجداره کشویی نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر بوده و از آب بندی و هوابندی بهتری برخوردار می باشند. قیمت درب و پنجرهای دوجداره کشویی در کرج با توجه به جنس پروفیل یو پی وی سی و یراق آلات متفاوت می باشد, متاسفانه برخی تولیدکنندگان برای پایین آوردن این نوع پنجره از کیفیت آن می کاهد.

پنجره دوجداره کشویی

ادامه مطلب...