سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تولید نصب پنجره مهر شهر کرج ضد صدا عایق باکیفیت

سه شنبه 98/2/31
1:48 عصر
بهرام پروهان

قیمت تولید نصب پنجره مهر شهر کرج ضد صدا عایق باکیفیت: تفاوت محصول تولید کارخانه با تولیدات مغازه و زیر پله در این است که دستگاه های تولید پنجره دوجداره باید دقیق و کالیبره شده باشد تا در زمان برش و جوش بدون هیچ کمبود و نقصی باشد نا هماهنگی سایز در چهار ظلع،درست جوش نخوردن و همینطور تمیز نکردن برخی از قسمتهای زائد جوش خورده تولید انجام شود.مراحل ساخت و نصب درب و پنجره های عایق تقریبا با یکدیگر یکسان بوده و روند مشخصی را برای تولید پنجره دوجداره upvc ضد صدا   طی میکند که به شرح زیر می باشد.

پنجره دوجداره عایق

ادامه مطلب...

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره در کرج

دوشنبه 98/2/30
1:36 عصر
بهرام پروهان

فروش پرده کرکره داخل شیشه پنجره در کرج :در این نوع شیشه‌ها پرده کرکره‌های آلومینیومی مابین شیشه دوجداره قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن پرده کرکره بین شیشه دو جداره این شیشه از امتیازاتی برخوردار می‌شود که از جمله آنها می توان به محافظت از کرکره در برابر گرمای آفتاب و همچنین محافظت از نور، جدا کننده دید محیطی، و بهداشتی بودن پرده به دلیل محفوظ بودن در دوجدار شیشه‌ای ، اشاره کرد. پرده کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره، سبک و طراحی جدیدی است که مناسب برای محیط اداری، دفتری، هتل و سویت، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری می باشد.

پرده کرکره

ادامه مطلب...

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان کرج

یکشنبه 98/2/29
12:52 عصر
بهرام پروهان

نصب پنجره وین تک کرج شیک و ارزان کرج : با توجه فرهنگ فراگیر شدن استفاده از پنجره‌های دوجداره وین تک در ایران و همچنین کثرت تولید کنندگان, شرکت پنجره ماندگار اعلام آمادگی مینماید که آنچه را که خود تجربه نموده و جهت کسب آن ، زیانها دیده را در طبق اخلاص نهاده و به دیگران ارائه نماید تا بلکه بهبود کیفیت پنجره در ساخت و نصب گردد .نصب پنجره یو پی وی سی وین تک مرحله ای متفاوت از تولید پنجره دوجداره است. پنجره upvc   در کارخانه ساخت پنجره با استفاده از پروفیل های upvc   تولید می شود. شیشه دوجداره پنجره در محل کارخانه یا در کارخانه شیشه سازی به صورت جداگانه تولید می شود. شیشه و پنجره یو پی وی سی به محل نصب پنجره حمل می گردند. 

نصب پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

خرید پنجره مشبک چوبی گرد در کرج

شنبه 98/2/28
12:16 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره مشبک چوبی گرد در کرج : استفاده از از پنجره های مشبک سنتی یو پی وی سی و شیشه های رنگی در معماری ایرانی اسلامی به وفور دیده می شود. این پنجره های  سنتی در هنگام تابش نور خورشید رقصی بسیار زیبا را از رنگ های سبز و قرمز آبی را با ساز چوب و شیشه به نمایش در خواهند آورد. این پنجره های مشبک  گرد و چوبی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند دارای فواید بسیاری نیز می باشند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

پنجره مشبک گرد یو پی وی سی

ادامه مطلب...

محل فروش حفاظ پنجره کرج زیبا طرح اروپایی

پنج شنبه 98/2/26
1:35 عصر
بهرام پروهان

محل فروش حفاظ پنجره کرج زیبا طرح اروپایی: 

حفاظ پنجره دوجداره

ادامه مطلب...