سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص upvc کرج

پنج شنبه 98/2/19
12:53 عصر
بهرام پروهان

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص upvc کرج : این نوع پنجره‌های دوجداره خم در تمام ساختمان‌ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و … قابلیت کاربرد دارند، بخصوص در ساختمان‌هایی که در حاشیه مناطق پر سر و صدا یا در مناطق سردسیر قرار دارند همراه با شیشه دو یا سه جداره به علت عایق صوت و حرارت بودن بسیار مناسبند.یکی از زیباترین مدل‌های پنجره‌های upvc که در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود پنجره خم نام دارد که با نام‌های قوس دار و آرک دار (Arch Head) نیز شناخته می‌شود. پنجره مدل کمانی و خم  از افق دارای قوس می‌باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس یا خم با انهنای کامل ایجاد می‌گردد. لازم به ذکر است که شیشه‌های نصب شده بر روی این پنجره نیز بصورت خم می‌باشد. این مدل پنجره می‌تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه طراحی و اجرا گردد. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه داده و دیدی وسیع به فضای بیرونی را ایجاد می‌نماید.

پنجره دوجداره خم

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص upvc کرج

در طراحی و ساخت پنجره‌‌های دوجداره خم نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته می‌‌شود تا علاوه بر کارایی بهتر، طول عمر آن نیز در بالاترین حد خود قرار داشته؛ اما می‌‌توان با رعایت برخی نکات ساده کارایی و عمر این پنجره‌‌ها را در حد بیشینه خود نگاه داشت. برخی از این نکات به شرح زیر است:

  • مخلوط آب و صابون بهترین محلول برای شستشوی پنجره‌‌های دوجداره است.
  • با استفاده از روغن‌‌های رقیق مانند روغن چرخ‌خیاطی در بازه‌‌های زمانی مشخص قطعات مکانیکی پنجره را روغن‌کاری کنید.
  • از نزدیک کردن شعله مستقیم آتش به پنجره دوجداره خودداری کنید.
  • لاستیک‌‌های درزگیر پنجره را هر چند ماه یک‌بار با پارچه مرطوبی تمیز کنید تا نرمی و انعطاف خود را از دست ندهد
  • با رگلاژ و تنظیم مجدد ابزار و یراق‌آلات پنجره‌‌های دوجداره که بر اثر انبساط و انقباض ممکن است از حالت استاندارد خارج شوند، از فرسودگی و خراب شدن پنجره جلوگیری کنید.
  • اگر در حال بازسازی ساختمان نظیر نقاشی یا سیمان‌کاری هستید لازم است روی پنجره دوجداره را با پوششی مناسب بپوشانید تا آسیبی به آن نرسد.
  • دستگیره‌های شل شده پنجره را با بالا بردن کلاهک زیر دستگیره و پیدا کردن پیچ‌‌های آن محکم کنید.

 

پنجره خم

پنجره خم زیبا دوجداره مخصوص  upvc

سهولت نصب، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به UPVC است .