سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج

شنبه 98/7/6
4:54 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج: همانگونه که از نام آن پیدا است شبیه به کارایی درب ماشین های فولکس واگن می باشد. یعنی به موقع باز شدن به صورت ریلی، لنگه حدودا 8 سانتی متر به داخل می آید و سپس مانند درب خودروی فولکس واگن به صورت کشویی حرکت کرده و پنجره باز می شود. به همین خاطر و نیز به دلیل بکارگیری از یراق آلات خاص، پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی دارای مصارف خاص و ویژه ای می باشد.

فولکس واگنی

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی upvc ویستابست در کرج

درب و پنجره کرج مدل فولکس واگنی یک انتخاب درست برای مکان هایی است که دارای درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ هستند. سیستم فولکس واگنی برای بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین خیلی مناسب است و تشکیل فضایی باز و منظره ای دلپذیر را برایتان به ارمغان می آورند. و در ساختمان هایی که دارای پنجره های قدی تا کف می باشد، بیشترین مورد مصرفی را دارند.

در این صورت قادر خواهید بود نه فقط از مناظر و چشم اندازهایی که پنجره های قدی برایتان به ارمغان می آورند به کار ببرید، بلکه درب و پنجره فولکس واگنی از فضای داخلی تان به هیچ عنوان کاهش نمی یابد. بلکه مانند قابی است که شما در آن از فضای بیرون استفاده می کنید. پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی در پنت هاوس یا در روف گاردن ها نمایی به درون ساختمان می دهد که با سایر مدل های پنجره یو پی وی سی نمی توان این زیبایی را به دست آورد.

پنجره ترمال

 خصوصیات پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی ویستابست

  1. این پنجره ها را می توان تا 45 درجه نیز باز نمود.
  2. باز و بسته شدن پنجره فولکس واگنی باعث اشغال هیچ فضایی نمی شود.
  3. در مقدار وزن این پنجره ها دقت لازم استفاده شود تا به دلیل سنگینی زیاد از تغییر شکل قاب پنجره ممانعت شود. و هم چنین از کارایی آن نکاهد.
  4. پنجره فولکس واگنی دارای 3 نوع: معمولی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد.
  5. فیتینگ از با اهمیت ترین مزیت های فولکس واگنی نسبت به کشویی می باشد. این قابلیت سبب می شود تا زمان باز شدن پنجره از چهارچوب اصلی خود جدا و در روی ریل مجزا قرار بگیرد.
  6. یراق آلات فولکس واگنی جزو زیباترین یراق آلات پنجره می باشد و دارای رنگ بندی های متنوع است. با توجه به طراحی داخلی می توانید از رنگ متناسب با محل نصب تان به کار ببرید.
  7. بهتر است از پروفیل های 60 و یا 70 در یراق آن به کار برده شود. و یا از یراق های جی یو و روتوو مصرف کنید و قاب از مواد گالوانیزه یکپارچه با ضخامت 5/1 میلی متر و لاستیک مخصوص استفاده کرد .