سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج

دوشنبه 96/9/27
11:36 صبح
بهرام پروهان

طراحی تجاری بدون وقفه و خاص پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج با لبه هایی که کمی منحنی شده و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، سبک معماری ما را مناسب می نمایند. از طرفی قیمت نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج به دلیل آمدن فصل سرما کاهش یافته است تا خریداران بتوانند با مناسب ترین قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره را تهیه نمایند.

پروفیل وکا

ادامه مطلب...

قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

یکشنبه 96/9/26
10:29 صبح
بهرام پروهان

وین تک WINTECH از برندهای معتبر و صاحب نام در زمینه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد که قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج با مابقی شهرها یکسان می باشد و دلیل آن نظارت کامل و دقیق شرکت وین تک بر کیفیت و قیمت دهی بر تمامی نمایندگی های خود می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی جدید در کرج

شنبه 96/9/25
10:31 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره آلومینیومی جدید ترمال بریک جایگزین پنجره های آلومینیومی قدیمی می باشند که با توجه به تغییراتی که در آنها ایجاد شده است تمامی ایرادات پنجره های قدیمی را برطرف کرده است. قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی جدید در کرج با توجه به ایمن بودن در مقابل سرقت, زلزله و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

یو پی وی سی رنگی

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

چهارشنبه 96/9/22
2:32 عصر
بهرام پروهان

پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج می باشد. قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج همانند سایر شهرستان ها می باشد چرا که این شرکت بر روی تمام نمایندگی های خود نظارت دقیق از نظر کیفیت و قیمت دارد تا در صورت خطا با آنها برخورد شدید شود.

پنجره دوجداره ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

سه شنبه 96/9/21
9:42 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با توجه به نمونه قدیمی آن کمی بالاتر است اما در عوض دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد. در صورت استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج 38% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و 32% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، 20% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری می شود.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

ادامه مطلب...