سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره رفسنجان نصب انواع پنجره دوجداره

سه شنبه 98/7/2
2:2 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره رفسنجان نصب انواع پنجره دوجداره :دوام و کیفیت درب و پنجره دوجداره به طور کامل وابسته به کار نصاب درب و پنجره دوجداره است. ولی پیدا کردن نصاب درب و پنجره upvc با تجربه و دقیق کمی دشوار به نظر میرسد.تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب از خدمات است که به وسیله کادر حرفه ای شرکت پنجره ماندگار صورت میگیرد. همه نصاب درب و پنجره دوجداره مجهز به ابزار حرفه ای برای تعویض پنجره های قدیمی و ابزارهای نصب پنجره دوجداره هستند.

نصب

پنجره دوجداره رفسنجان نصب انواع پنجره دوجداره

نصاب درب و پنجره دوجداره شخصی است که توسط ابزاری مانند پیچ بند و دلر و… عملیات نصب پنجره upvc و آلومینیوم را اجرایی می کند.

نصاب پنجره دوجداره upvc باید تجربه کافی را برای انجام کار نصب داشته باشد و نخستین گام جهت کسب تخصص و تجربه ، کار در کارگاه تولیدی پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم می باشد زیرا نصاب پنجره upvc باید در کارگاه تولیدی همه قطعات و قسمت های درب و پنجره را بشناسد و به درستی فرا بگیرد تا بتواند به درستی نصب و تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره را یاد بگیرد و انجام دهد.

یک نصاب درب و پنجره یو پی وی سی چه خصوصیاتی دارد ؟

یکی از مهمترین ویژگی های نصاب پنجره upvc که در نتیجه کار خیلی تاثیرگذار است دقیق بودن اوست. اندازه گیری دقیق جهت ساخت و نحوه نصب و دادن بادخور می باشد که رگلاژ را تحت شعاع قرار می دهد و ماندگاری پنجره دوجداره را تا حدود زیادی افزایش می دهد.

یو پی وی سی

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

پنجره های دوجداره UPVC را میتوان بر روی چهارچوب های سیمانی ، آجری ، فلزی ، چوبی رو سایز چهارچوب ها نصب کرد . به منظور نصب دقیق این پنجره ها ، پس از آماده بودن درگاه پنجره در ساختمان های تازه ساخت و یا محل نصب که پنجره قدیمی تخریب شده است ، توسط مترهای دقیق دیجیتال و یا سایر ابزار اندازه گیری دقیق ، اندازه گیری میشود. دقت داشته باشید فرایند نصب درب و پنجره دوجداره UPVC تاثیر مستقیم و زیادی بر روی عمر و کیفیت پنجره و درب علاوه بر متریال مورد بکارگیری در تولید آن دارد.

نکات مربوط به قبل از نصب در پروژه ساختمانی

فریمی که در چهارچوب درب و پنجره به کار برده میشود باید به حالت اهنی باشد زیرا علاوه بر مقاومت بالا ، درب و پنجره دو جداره بهتر پیچ شده و مقاومت آن بالا میرود و زیبایی محیط حفظ میشود، همچنین باید توجه شود که به فرم اهنی ضد زنگ زده شود و کاملا شاقول و تراز قرار داده شود تا بعد از نصب درب و پنجره upvc ایرادی در باز و بسته شدن آن ایجاد نشود.