سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک

یکشنبه 96/7/30
5:24 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج در تولید محصولات خود از پروفیل ها , یراق آلات مصرفی و شیشه های مرغوب استفاده می نماید.این پنجرها از عایق کافی و ماندگاری بالا برخوردار می باشد. قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج به نسبت کیفیت و استانداردهای لازم آن بسیار مناسب می باشد.

 

وین تک

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره فرانسوی جدید

شنبه 96/7/29
5:23 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره فرانسوی جدید در برابر ضربه های شدید بسیار ایمن و مقاوم می باشد.این پنجره ها از لحاظ سرعت نصب و راه اندازی و همچنین قیمت پنجره دوجداره فرانسوی جدید در مقایسه با پنجره های معمولی و قدیمی بسیار بالاتر می باشد.

پنجره دوجداره تک حالته

ادامه مطلب...

قیمت نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کرج

جمعه 96/7/28
8:0 صبح
بهرام پروهان

روش محاسبه قیمت نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کرج بر حسب متر طول یعنی محیط پنجره می باشد. بعنوان مثال پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا 8 متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره دوجداره ویستا بست میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 15درصد هزینه نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.

پنجره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره جدید

پنج شنبه 96/7/27
4:53 عصر
بهرام پروهان

عواملی که بر قیمت درب و پنجره دوجداره جدید تاثیر می گذارد شامل, پروفیل درب و پنجره دوجداره,شیشه دوجداره, یراق آلات,فرایند تولید ودر نهایت نحوه نصب درب و پنجره دوجداره جدید می باشد.با توجه به اینکه شرکت های مختلفی در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره مشغول به فعالیت می باشند گرفتن استعلام قیمت برای خریداران این نوع محصول را بسیار دشوار کرده است.

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره استاندارد

چهارشنبه 96/7/26
4:29 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره استاندارد به پروفیل مصرفی درب و پنجره دوجداره, یراق آلات, نوع شیشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی بستگی دارد. بیشترین قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره استاندارد مربوط به یراق آلات شرکت روتو Roto آلمان می باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، فولکس واگنی و یا کشویی متفاوت است.

پنجره دوجداره عایق 100% اب باران

ادامه مطلب...