سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پنجره استاندارد دو جداره در کرج

شنبه 98/1/31
1:26 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره استاندارد دو جداره در کرج : پنجره دوجداره پنجره ماندگار تولید کننده درب و پنجره upvc ، شیشه دوجداره و سه جداره می باشد. دستگاه های تولید پنجره یو پی وی سی این شرکت ELUMATEC آلمان( معروفترین و معتبرترین ماشین آلات تولید پنجره یو پی وی سی ) و دستگاه های تولید شیشه CMS ترکیه می باشد.
هدف شرکت پنجره پنجره ماندگار تولید و نصب پنجره دوجداره با کیفیت استاندارد ، تحویل به موقع ، قیمت مناسب و شرایط پرداخت آسان با ضمانت های واقعی است.
تمام سعی و تلاش شرکت بر این است محصول پنجره upvc ، کالای دور از دسترس و یا یک بار مصرفی نباشد و در عین حفظ کیفیت درجه 1 و ضمانت کالا قیمت پنجره یو پی وی سی برای اقشار مختلف جامعه مناسب باشد. زیرا معتقدیم پنجره دوجداره یو پی وی سی فقط یک کالای تجملاتی و لوکس نباشد ، بلکه همرا با زیبایی و شکیل بودن نقش مهمی در آرامش مشتریان و کاهش هزینه های مصرفی آنها دارد.

فروش پنجره دو جداره

 

ادامه مطلب...

خرید پنجره قوس دار ارزان آلوپلاست کرج

چهارشنبه 98/1/21
2:37 عصر
بهرام پروهان

نکته قابل توجه در سیستم خرید پنجره های قوس دار ارزان آلوپلاست آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است. کارخانه های ساخت آلوپلاست پنجره های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند.پنجره های قوس دار آلوپلاست اولین شرکت تولید کننده معتبر درب و پنجره یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند.این شرکت بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در پنجره های ارزان قوس دار،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های درب و پنجره چند جداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.
پنجره قوس دار آلوپلاست

ادامه مطلب...

خرید پنجره یو پی وی سی وین تک دوحالته در کرج

سه شنبه 98/1/20
2:12 عصر
بهرام پروهان

وین تک دوحالته یکی دیگر از کمپانی های تولیدکننده انواع پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی  دوجداره کشویی می باشد.پنجره دوجداره وینتک دوحالته، نوعی از پنجره است که قابلیت باز شدن در دوحالته مختلف را دارد.ساخت این نوع از پنجره های یو پی وی سی دو جداره به گونه ای است که بتوانند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهند

پنجره وین تک دوحالته

ادامه مطلب...

فروش شیشه پنجره کشوئی استاندارد در کرج

شنبه 98/1/17
1:40 عصر
بهرام پروهان

فروش شیشه پنجره کشوئی استاندارد در کرج:یکی از انواع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد.شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.واقعیت این است که پنجره دوجداره کشویی  نسبت به دیگر انواع پنجرها  قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به  پنجره های دیگر دارد.


ادامه مطلب...