سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره ویبستابست

شنبه 95/11/23
11:14 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به نوع برند پروفیل مصرفی در آنها با یکدیگر متفاوت میباشد در این بین پروفیل یو پی وی سی ویستابست نسبت به سایر پروفیل ها کیفت بسیار بالاتری دارد به همین دلیل درب و پنجره دوجداره ویستابست قیمت بالاتری نسبت به سایر درب ها و پنجره های یو پی وی سی دارد.
قیمت پنجره دوجداره ویستابست
مهمترین مسئله در شناخت پروفیل بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه 1380 گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود 850 گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.
همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.
استفاده از لاستیک هایی که در محل کارخانه ساخت درب و پنجره بر روی پروفیل ها بصورت دستی نصب می شوند یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب برند پروفیل می باشد. این روش ای پی دی ام (EPDM) نام دارد. در روش دیگر لاستیک درزگیر در کارخانه ساخت پروفیل در هنگام تولید پروفیل به پروفیل تزریق می شود. لاستیک درزگیر در روش آی پی دی ام (EPDM) از ارتجاع بالایی برخوردار می باشد.
این لاستیک ها تا 10 سال در مقابل سرما و گرما و فشار مقاومت داشته و در صورت نیاز به تعویض به راحتی لاستیک قدیمی و لاستیک جدید حتی توسط فردی غیر کارشناس تعویض میگردد ولی لاستیک ها تزریقی یو پی وی سی در گرما و سرما و فشار مقاومت لازم را نداشته و بعد از یک دور سرما و گرما حالت ارتجاعی نداشته و خشک شده و پنجره از وکیوم خارج می گردد.
پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد.
در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت 22 میلیمتر و 24 میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت 18 و20 میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
قیمت پنجره ویستابست
پنجره ماندگار



قیمت پنجره رنگی دوجداره

سه شنبه 95/11/19
10:12 صبح
بهرام پروهان

برای خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره رنگی باید به برند آن توجه نمود. بسیاری از پنجره ها و درب های یو پی وی سی دوجداره رنگی که غیر استاندارد می باشند، پس از مدتی تغییر رنگ می دهند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره رنگی را باید از نمایندگی های معتبر درب و پنجره یو پی وی سی تهیه نمود.

قیمت پنجره رنگی دوجداره
در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت پایاپن توانسته  سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره ساخته شده  کاملتر نماید.

قیمت پنجره دوجداره رنگی
بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل 10 سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.
امکان استفاده از پروفیل رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (Color variety of UPVC door and window)
یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.
شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین شرکت ماندگار با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و گروه صنعتی ماندگار امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.
پنجره رنگی 2جداره ارزان قیمت
پنجره ماندگار



قیمت پنجره ترک تاروس

دوشنبه 95/11/18
10:55 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره را می توان در شکل ها و ابعاد مختلف با پروفیل های مختلف ساخت. پروفیل های مصرفی در درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره میتوانند ترک، ایرانی و یا آلمانی باشند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی تولید شده توسط پروفیل های ترک بسیار با کیفیت هستند و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم می باشند.
بعضی از افراد ازدرب و پنجره یو پی وی سی ترک تاروس به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت  به برخی برندهای دیگر استفاده می کنند.درب و پنجره ترک تاروس از جمله برند های بسیار پر فروش در صنعت تولید درب و پنجره  یو پی وی سی می باشد. شرکت پنجره ماندگار، پنجره یو پی وی سی ترک  تاروس را به همراه ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه می نماید.
قیمت پنجره ترکیه ای
با افزایش استقبال ازدرب ها و پنجره های یو پی وی سی، پروفیل های ترک تاروس راه خود را به ایران باز کردند. هرچند پس از سال 1385 و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیل یو پی وی سی در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران پروفیل های ترک تاروس مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت پنجره ماندگار سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل هایی ترکیه ایی تاروس نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد.
یک برند ترکیه ای معتبر در صنعت پروفیل یو پی وی سی تاروس نام دارد. کمپانی تاروس جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های یو پی وی سی می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید.
پروفیل یو پی وی سی ترک تاروس نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب ها و پنجره های دو جداره یو پی وی سی طرفدار دارد. این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.
قیمت درب و پنجره ترک
زمینه های فعالیت ما:
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس
فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترک تاروس (با قیمت مناسب)
طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره ترک تاروس با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی
تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی ترک تاروس
تولید شیشه های دوجداره
مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس
فروش درب و پنجره های دوجداره ترکیه ای تاروس با قیمت مناسب
قیمت پنجره یو پی وی سی ترک
پنجره ماندگار




قیمت پنجره با شیشه سیم دار

شنبه 95/11/16
10:27 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار تولیدکننده انواع درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میباشد که میتوان در ساخت این درب ها و پنجره های یو پی وی سی از انواع شیشه ها استفاده کرد. که یکی از این شیشه ها شیشه ی سیم دار یا مسلح میباشد.شیشه های مسلح بیشترین کاربرد را در درب های ورودی فروشگاه ها و آسانسور ها رادارد.
وجود انواع مختلف شیشه ها امروزه به خریداران این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های یو پی وی سی شان انتخاب نمایند. شرکت پنجره ماندگار عرضه کننده انواع شیشه ها اعم از تک جداره، دوجداره، سه جداره و ... می باشد. یکی از انواع جدید شیشه های سیم دار (شیشه مسلح) می باشد. بهره گیری از تیمی متخصص و کارآزموده و همچنین دستگاه های صنعتی بروز باعث می شود که محصولات تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.
در سال های اخیر بحث و اختلاف نظر زیادی مبنی بر اینکه آیا شیشه سیم دار (شیشه مسلح) به اندازه کافی ایمن می باشد یا خیر مطرح شده است. دلیل اصلی مطرح شدن این بحث ها، صدمات وارد شده به مردم در محل هایی است که شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) در آنجا به کار گرفته شده است.
متداول ترین شیشه های سیمی ( شیشه های سیم دار)، همان هایی هستند که در درب و پنجره مدارس و مکان های عمومی نصب شده اند. گرچه شیشه سیمی مقاومت مناسبی در برابر انتقال شعله های آتش و دود دارد اما این شیشه ها نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی دربرابر ضربه ندارند و ممکن است در هنگام ضربه خطرناک باشند. تحمل ضربه و ضد ضربه بودن عامل بسیار مهمی در مکان های فوق ازجمله مدارس، مهد کودک ها و مکان های تفریحی می باشد.
برای سال های متمادی، تنها نوع شیشه ای که می توانست آزمون های ضد حریق و ضد ضربه را بگذراند، شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) بوده است. با ورود شیشه های جدید که کارایی بهتری از شیشه سیمی  (شیشه مسلح) هم در ضد حریق و هم ضد ضربه بودن دارند، بحث ناکارآمد بودن شیشه سیم دار جدی تر شده است. متخصصان و منتقدان استفاده از شیشه سیمی ابراز می کنند که با وجود ورود شیشه های جدید و کارآمدتر دلیلی برای استفاده از شیشه های سیمی (شیشه مسلح) وجود ندارد و این شیشه ها را عامل بروز بسیار از صدمات می دانند. برخی از آنها پیشنهاد تغییر قوانین و آیین نامه ها را داده اند. از طرف دیگر، متخصصان طرفدار شیشه سیمی (شیشه مسلح) ، نصب غیر اصولی و غیر ایمن را عامل بروز صدمات می دانند.
قیمت پنجره سه جداره
پنجره ماندگار



قیمت درب پنجره دوجداره وین تک

سه شنبه 95/11/12
11:24 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به نوع پروفیل مصرفی در آنها قیمت های متفاوتی دارند. برندهای زیادی برای پروفیل های یو پی وی سی موجود میباشد. وین تک یکی از برند های پر استفاده در صنعت ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره میباشد. در متن زیر به شرح کامل این پروفیل میپردازیم.

شرکت پنجره ماندگار برای تولید محصولات خود، از پروفیل    Wintech  استفاده می کند.
محصولات وینتک با بیش از 30 سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود. این مجموعه جهت سرویس دهی مطلوب به مشتریان خود، علاوه بر کارخانجات تولیدی خود در کشور ترکیه (شهر آنتالیا)، در شش کشور آلمان، روسیه، اوکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس (و اخیراً ایران) کارخانجات تولیدی ایجاد کرده و در 54 کشور دفاتر فروش، انبارهای محصولات و شبکه های نمایندگی فروش دایر کرده است.
طراحی پروفیل های وینتک امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره uPVC فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره های uPVC موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.
وینتک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM ، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد.
درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند.
همچنین این در و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد در و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.
درب و پنجره های "یو پی وی سی" نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود.
در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست !
عایق حرارتی
- ضریب انتقال حرارت در رده چوب
- امکان استفاده از شیشه های تک جداره و دو جداره انتقال حرارت شیشه دو جداره همانند انتقال جرارت یک دیوار به ضخامت 35 سانتی متر استنزدیک به نیمی از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره صورت می پذیرد . جهت بررسی میزان ممانعت پنجره در برابر عبور گرما و سرما ، از کمیتی به نام ضریب انتقال حرارت (u_value) استفاده می شود که این ضریب وابسته به ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب می باشد.در حقیقت ضریب انتقال حرارت مرتبط با مقدار انرژی است که از واحد سطح(یک متر مربع) شی مورد نظر در واحد زمان (یک ثانیه)می گذرد،در شرایطی که درجه کلوین اختلاف دما در دو سمت داخلی و خارجی آن شی ایجاد شده باشد.بر این اساس،این کمییت با واحد وات بر متر مربع درجه کلوین و یا واحدهای مشابه با آن گزارش می شود. در اشکال زیر ضرایب انتقال حرارت چند نوع شیشه ای(ug)آماده است.در این میان تعادل و تناسب ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب در طراحی بهینه پنجره یک ساختمان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و به عنوان مثال غیر منطقی بودن استفاده از شیشه دوجداره در پنجره فلزی و یا استفاده از شیشه یک جداره در پنجره upvc ( یو پی وی سی ) را نشان می دهد.در ارتباط با کاهش شدت صوت نیز علاوه بر نوع چارچوب ،ضخامت وتعداد لایه های شیشه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.در اشکال زیر میزان کاهش شدت صوت در چند نوع شیشه مقایسه شده است. در ارتباط با ضرایب انتقال حرارت چارچوب (UF) نیز،به عنوان مقایسه جهت پروفیل های آلمینیومی حدود w/m2ok 9/5،جهت پروفیل های ترمال برک حدود w/m2ok 5/3و جهت پروفیل های upvc عادی حدود w/m2ok می باشد.
عایق صوتی
یکی از مشکلات امروز شهر نشینی آلودگی صوتی می باشد که باعث اثرات نامطلوب بر سلامت بهداشت روح و روان می باشد از امراض آلودگی صوتی بیماریهای عصبی و قلبی را می توان نام برد و نیز باعث کاهش توانایی های جسمی و فکری می شود .
شنیدن صدایی با شدت 100db در مدت 10 دقیقه نیاز به 20 دقیقه استراحت در محیط کاملاً آرام دارد .
چند نمونه از صدای ناهنجار : هواپیما 180db ، خودرو های سنگین 90db ، اماکن عمومی 70db پنجره upvc (یو پی وی سی ) با 4 محفظه کاهش صوتی بین 20db الی 40db را دارا می باشد .
آب بندی مناسب با استفاده از لاستیک های Epdm
- عدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید یا شستشو پنجره
- عدم نفوذ گردو غبار در طوفان ( تمیزی پرده ها و کاغذ دیواری ها و ... )
ثبات رنگ
حفظ شفافیت رنگ ، عدم نیاز به رنگ آمیزی ، مقاوم در برابر خوردگی ، مناسب برای هر نوع آب و هوا
( گرمای 70c و سرمای 60c - ) و مقاوم در برابر اشعه uv از ویژگی های این پروفیل است .
نصب آسان
نصب پنجره بعد از نماکاری و رنگ آمیزی داخل ساختمان انجام می شود که این امر باعث ظرافت و تمیزی بیشتر کار می شود.
قیمت پنجره یو پی وی سی