سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل نصب پنجره دوجداره upvc ضدسرقت باکیفیت در کرج

دوشنبه 98/7/8
5:22 عصر
بهرام پروهان

مراحل نصب پنجره دوجداره upvc ضدسرقت باکیفیت در کرج:شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع مراحل نصب پنجره دوجداره upvc برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

نصب

مراحل نصب پنجره دوجداره upvc ضدسرقت باکیفیت در کرج

نصب پنجره upvc ضدسرقت باکیفیت مرحله ای متفاوت از تولید پنجره upvc است. پنجره upvc در کارخانه ساخت پنجره با استفاده از پروفیل های upvc تولید می شود. شیشه دوجداره پنجره در محل کارخانه یا در کارخانه شیشه سازی به صورت جداگانه تولید می شود. شیشه و پنجره upvc به محل نصب پنجره حمل می گردند. و کار نصب آغاز می شود. نصب پنجره upvc به صورت مختصر شامل مراحل زیر است:

1- آماده سازی محل نصب پنجره upvc:

در صورتی که ساختمان نوساز است و پنجره ها برای اولین بار نصب می شوند، در مرحله ساخت باید جای پنجره آماده شده باشد که معمولاً از یک کلاف فلزی برای استحکام و زیبایی بیشتر استفاده می شود. هرچند می توان پنجره را بدون قاب فلزی هم نصب کرد، اما برای افزایش استحکام و امنیت از قاب فلزی استفاده می شود. در صورتی که پنجره جدید را با پنجره های قدیمی جایگزین می کنید، ابتدا باید پنجره های قدیمی برداشته شوند و تنها یک قاب از آن ها باقی بماند.

نصب پنجره

2- نصب پنجره upvc:

در این مرحله پنجره در محل خود نصب می شود و با استفاده از پیچ های مخصوص، در جای خود محکم می گردد. تعداد و نوع پیچ ها در استحکام محل پنجره بسیار مؤثر است.

3- نصب شیشه های دو جداره و رگلاژ:

در این مرحله شیشه نصب می گردد و لنگه های پنجره upvc رگلاژ می شود تا علاوه بر سهولت در باز و بسته شدن، از عایق بندی مناسب نیز برخوردار باشد.

4- آب بندی پنجره upvc :

در این مرحله با استفاده از چسب های آب بندی سیلیکون ، درزهای کنار پنجره آب بندی می شوند تا از ورود و خروج گرما، گرد و خاک و آلودگی صوتی جلوگیری شود.

به خاطر داشته باشید که نصب پنجره upvc کاری تخصصی است و در حقیقت زیبایی و استحکام پنجره شما به این مرحله بستگی دارد.