سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس قهوه ای زیبا

چهارشنبه 98/2/25
12:59 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس قهوه ای زیبا : درب و پنجره دوجداره لوکس upvc   امروزه در اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب افراد از این درب و پنجره ها در ساختمان خود استفاده می کنند. مزایای ویژه ی این درب و پنجره های رنگی و زیبا باعث شده که استقبال زیادی از آنها شود. این درب و پنجره های دوجداره را در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می کنند که شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود پنجره دوجداره قهوه ای را سفارش دهید. پروفیل یو پی وی سی در واقع سفید است و امکان تولید پروفیل تمام رنگی وجود ندارد. اما به راحتی می توان پروفیل های زیبای رنگی را سفارش داد و رنگ دلخواه را انتخاب کرد.

پنجره لوکس قهوه ای

ادامه مطلب...

فروش توری فلزی پنجره upvc در کرج

سه شنبه 98/2/24
12:45 عصر
بهرام پروهان

فروش توری فلزی پنجره upvc در کرج : باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجره هایتان توری فلزی نصب کنید تا از ورود حشرات مزاحم,پشه و مگس و زنبور جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری فلزی روی پنجره های یو پی وی سی است .و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری فلزی نصب می شود.

توری فلزی

ادامه مطلب...

پنجره دکوری مخصوص طراحی داخلی در کرج

دوشنبه 98/2/23
1:1 عصر
بهرام پروهان

پنجره دکوری مخصوص طراحی داخلی در کرج : پنجره های دکوری نوعی از پنجره ها هستند که از زمان های قدیم در ترکیب معماری سنتی ایرانی- اسلامی به کار برده می شود. هر چند که دهه های اخیر استفاده از این نوع پنجرهها، خصوصا در ساختمان های مدرن نیز به عنوان پنجره های دکوری رواج پیدا کرده است. همان طور که میدانید   upvc ماده قوی و مستحکمی است که برای ساخت درب و پنجره از جمله پنجره دکوری استفاده میشود و مزایای آن را در مقالات دیگر ذکر کردیم،آلومینیوم نیز فلزی است بهادار، قابل بازیافت، سبک، بادوام، مقاوم، دوست دار محیط زیست و به سبب ویژگی و قابلیت های خاص در زمانهای طولانی مورد توجه قرار گرفته است .

پنجره دکوری یو پی وی سی

ادامه مطلب...

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره کرج

یکشنبه 98/2/22
12:12 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی یو پی وی سی انواع مدل های پنجره کرج : عمر مفید و کاربرد عالی پنجره های یو پی وی سی در طولانی مدت ثابت شده است و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد که آن را مناسب برای پنجره‌های شما کرده است. هم‌چنین برای بازده حرارتی، عایق صدا و نیز هزینه‌ها مناسب تشخیص داده شده است. برای بخش های بزرگتر از تقویت فولاد گالوانیزه برای بهبود استحکام و دوام استفاده می‌شود. می‌توانید مطمئن باشید که حتی در سخت ترین و بدترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت  انواع دل یو پی وی سی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی

شنبه 98/2/21
12:24 عصر
بهرام پروهان

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی : شرکت پنجره ماندگار فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره upvc ابتدا به صورت شخصیت حقیقی آغاز نمود و پس از کسب تجارب کافی و آشنایی با پیشتازان تولید پروفیل در دنیا و ایران ، اقدام به ثبت شرکت با نام مزبور نمود. با توجه به اینکه این شرکت در پروسه ی تولید خود در زمینه درب و پنجره دوجداره دارای مزیت های فنی بالایی میباشد،و موفق به اخذ نمایندگی تولید درب و پنجره های دوجداره upvc از شرکت REHAU آلمان (اولین تولید کننده پروفیل upvc در دنیا)گردید. 

پنجره یو پی وسی پنجره ماندگار

ادامه مطلب...