سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت فروش درب پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکشنبه 96/2/31
11:49 صبح
بهرام پروهان

از مهم ترین عوامل کاهش قیمت در کالاهای موجود در بازار رقابت می باشد از انجا که کالاهای با کیفیت جای خود را در بازار به صورت برند محکم و ماندگار می کنند عده ای از تولیدکنندگان درب و پنجره دوجداره به فکر شبیه سازی و ارزان سازی این دسته از اقلام برای فروش و یا سود بیشتر می افتند که در اصطلاح نام آن را کالای اقتصادی می گذارند و قیمت فروش درب پنجره دوجداره یو پی وی سی را کاهش می دهند.

انتخاب شرکت پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

شنبه 96/2/30
4:14 عصر
بهرام پروهان

با انتخاب صحیح جنس و نوع ، پنجره می توانید از اتلاف انرژی در ساختمان ها جلوگیری کنید ، اتلاف انرژی در پنجره های آلومینیومی با شیشه دو جداره مناسب بسیار کمتر از پنجره های آهنی است. پنجره دو جداره آلومینیومی همچنین از نظر سبکی و زیبایی و دوام نسبت به پنجره های دیگر برتری دارد .بدین منظور می توان پنجره های آلومینیومی را بهترین نوع پنجره نام برد. سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای مورد استاندارد صنعت ساختمان را برآورده ساخته است که قیمت متفاوتی دارند.

پنجره دوجداره ماندگار

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج

چهارشنبه 96/2/27
11:3 صبح
بهرام پروهان

از جمله برند های معتبر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کشورمان می توانیم برند وین تک را نام ببریم که به دلیل سابقه زیاد، کیفیت بالا، رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود. شما می توانید با مراجعه یا تماس با نمایندگی های وین تک  قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج و سایر شهرها را از ما دریافت کنید.

شرکت وین تک

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره وکا آلمان

سه شنبه 96/2/26
12:59 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره وکا آلمان که  می توان گفت اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در جهان است که هم اکنون محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند با توجه به کیفیت بالا بسیار مناسب است. شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های دوجداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

ادامه مطلب...

قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب

یکشنبه 96/2/24
3:0 عصر
بهرام پروهان

نخستین گام برای تعیین هزینه تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب با پنجره دوجداره داشتن ابعاد و اندازه پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت تقریبی پنجره دوجداره مورد نظر برای تعویض باخبر شود .علاوه بر قیمت پنجره دوجداره ، اجرت نصاب درب و پنجره نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب با دوجداره علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزای پنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم. ادامه مطلب...