سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره

شنبه 96/4/31
3:47 عصر
بهرام پروهان

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره با توجه به این که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت ساخته شده است به نسبت بالاتر می باشد در حالی که پنجره های دوجداره upvc  بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

ادامه مطلب...

قیمت بهترین پنجره سه جداره

پنج شنبه 96/4/29
9:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین پنجره سه جداره با توجه به اینکه در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروزمی دهد مناسب است هم چنین از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطربتی ، بارانهای اسیدی و حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیز مصون می باشند. ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .

پنجره سه جداره upvc

ادامه مطلب...

قیمت بهترین پنجره دوجداره

سه شنبه 96/4/27
2:43 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دو جداره متناسب با نوع کیفیت آن ها قیمت های مختلفی دارند. برای محاسبه کردن قیمت بهترین پنجره دوجداره باید اندازه طول و عرض پنجره و تعداد بازشوی آن ها را داشته باشیم تا قیمت دقیق تری بتوانیم به شما بدهیم. همچنین اجزایی شامل خم پروفیل، نوع شیشه دو جداره، تعداد و نوع بازشوها، نوع یراق آلات مصرفی، تعداد پنجره های دو جداره و غیره که در قیمت بهترین پنجره دوجداره بسیار تاثیر گذار هستند. 

معماری ساختمان پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل

سه شنبه 96/4/27
9:3 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل به نسبت کمی بالاتر است اما دارای عمر زیاد و کیفیت بالا می باشند چرا یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده یک پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc ماده ای است که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود.

پروفیل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

نکات مهم در قیمت پنجره دوجداره

یکشنبه 96/4/25
8:58 صبح
بهرام پروهان

قیمت هر محصول یکی از اصلی ترین آیتم های آن و در عین حال بسیار تعیین کننده می باشد. از نکات مهم در قیمت پنجره دوجداره می توان تاثیر طراحی در را نام برد. طراحی در درب و پنجره های دو جداره مهم است و بهتر است در انتخاب طرح قاب ها و بازشوها دقت بیشتری کرد، چرا که پنجره های دوجداره در قابهای ثابت و متحرک میباشند.

ساخت درب پنجره یو پی وی سی کرج

ادامه مطلب...