سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب دوجداره سرویس بهداشتی رنگی اختصاصی کرج

یکشنبه 98/2/15
12:46 عصر
بهرام پروهان

درب دوجداره سرویس بهداشتی رنگی اختصاصی کرج : درب دوجداره سرویس بهداشتی از سش در و یراق سرویس ساخته شده است، در این در به طور معمول از لولای سه بعدی استفاده می‌شود. درب های یو پی وی سی سرویس برای سرویس بهداشتی و درب حمام استفاده می‌شود و از آن جایی که درب های UPVC   از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و رطوبت برخوردار هستند،بنابر این استفاده از آنها به صورت تمام پنل یا قسمتی شیشه و پنل توصیه می شود.حتی این امکان وجود دارد که در یو پی وی سی سرویس به صورت لمینت ساخته شود.

درب سرویس بهداشتی

 

درب دوجداره سرویس بهداشتی رنگی اختصاصی کرج

عایق صوتی:نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخل پروفیل هاییو پی وی سی  ، موجب شده این درب ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.

کارایی و تنوع شکل و رنگ: تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع، درب ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند.

اقتصادی: درب های یو پی وی سی سرویس بهداشتی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های upvc  به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد.

بهداشتی و مقاوم در برابر مواد اسیدی و یازی: بنا به خواص ماده UPVC، درب های upvc مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط جوی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان میدهند. بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده PVC بسیار محدود بوده و در مجموع، این خواص استفاده از درب و پنجره های upvc در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد.

درب سرویس بهداشتی

درب دوجداره سرویس بهداشتی

 

در رابطه با قیمت درب ضد آب برای سرویس های بهداشتی می توان عنوان نمود که با وجود برندها و جنس های مختلف درب های ضد آب ، قیمت های مختلفی برای درب های ضد آب مخصوص سرویس های بهداشتی وجود دارد که هرچه جنس مقاوم تری انتخاب گردد ، قیمت بیشتری نیز باید پرداخت نمود . هر چه خاصیت ضد آب بودن و ضد بخار بودن درب حمام و دستشویی بیشتر باشد ، مقاومت آن بالاتر خواهد بود ، لذا قیمت درب نیز بیشتر است.

درب ضد آب UPVC برای سرویس بهداشتی

درب های دوجداره که به منظور کاربرد در دستشویی و سرویس بهداشتی طراحی شده است ضد آب بوده و تماماً توسط پنل پوشانده شده و یک قسمت بالای آن ممکن است دارای شیشه باشد. یراق آلات مورد استفاده در این درب ها نیز از نوع ضد آب می باشد.