سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc کرج

دوشنبه 98/2/16
12:32 عصر
بهرام پروهان

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc کرج : محبوب ترین پنجره یو پی وی سی در بین تمام پنجره ها پنجره کشویی دوجداره می باشد زیرا علاوه بر زیبایی  منحصر به فرد خود در مکان هایی که جا برای باز شدن پنجره وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی است و باعث باز تر شدن فضای اتاق می شوند این نوع پنجره ها ظریف، پیچیده و شیک هستند. این پنجره از دو ریل برای حرکت کشویی پنجره و همچنین چند پانل تشکیل شده است، که با استفاده از این ریل و پانل ها می توان پنجره را در جهت های چپ و راست جا به جا کرد. 

پنجره کشویی

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc کرج

پنجره ریلی دو رحداره یو پی وی سی به شدت کاربردی برای آشپزخانه ها می باشند به دلیل اینکه معمولا در خانه های امروزی فضای کمتری به آشپزخانه ها داده می شود و فضای کافی برای باز کردن پنجره ها به صورت لولایی نیست و باعث می شود مقدار قابل توجه ای از فضای آشپزخانه برای این منظور استفاده شود و تقریبا بدون استفاده باشد. بنابراین استفاده از پنجره هایی با بازشو ریلی برای مکان هایی مانند آشپزخانه که فضای کمی دارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

در این نوع پنجره های دوجداره راحتی و روان بودن کشویی بسیار حائز اهمیت است، اینکه پنجره بر روی ریل های خود به خوبی و راحتی حرکت کند و همچنین بدون صدا این عمل را انجام دهد بسیار مهم می باشد، شرکت نوین خانه با همکاری شرکت راهیان آسایش آران با استفاده از پروفیل ویستابست پنجره های کشویی تولید می کند که دارای استاندارد های بالای جهانی می باشد و علاوه بر دوام بالای این پنجره ها راحتی استفاده از آنها در درجه اول اهمیت کار می باشد.

پنجره دوجداره ریلی

مدل پنجره دوجداره ریلی انواع upvc

پنجره های ریلی در این نوع پنجره دوجداره، قسمت اعظم عملکرد پنجره را ، یراق عهده دار می باشد . یراق آلات در پنجره های متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک ختم می گردد. پنجره های فولکس واگنی بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و عایق می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم دو یا سه نوار آبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق سازی پنجره می گردد. در این نوع یراق ،چهار قسمت یاجهارطرف بازشو پنجره زبانه هایی تعبیه گردیده که قسمت باز شو را خیلی خوب به فریم جذب می نماید.عملکردپنجره فولکس واگنی شبیه دوپنجره (دو حالته) Tilt & Turn  و ( پنجره کشویی) sliding می باشد . این به آن معنا است که این پنجره ها می توانند به منظور تهویه هوا در حالت Tilt (باز شو از بالا ) قرار داشته باشد و به جهت باز شدن از حرکت لغزشی خود استفاده کند ، در حرکت کشویی (Slid) قسمت بازشوی پنجره از فریم بطور کلی جدا شده و بر روی ریل فلزی خود حرکت می نماید.