سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره عایق

دوشنبه 95/9/29
11:31 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در مقایسه با انواع دیگر درب ها و پنجره های موجود در بازار قیمت بالاتری دارند. به همان نسبت کیفیت و کارایی این نوع درب ها و پنجره ها نیز بیشتر می باشد. درب ها و پنجره های یو پی وی سی در برابر رطوبت و آب و یا گردو خاک عایق هستند.
پنجره عایقupvc به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دوجداره یا شیشه دوجداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق upvc دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.
واحدهای شیشه‌ای عایق با ضخامت شیشه 3 میلی متر تا 10 میلی‌متر (1/8" تا 3/8") یا بیشتر در کاربردهای خاص ساخته می‌شوند. شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است بعنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. اکثر واحدها با ضخامت مشابه شیشه استفاده شده در دو قاب شیشه‌ای ساخته می‌شوند ولی کاربردهای خاص همچون کم کردن عایق صوتی یا کاربردهای امنیتی ممکن است به طیف وسیعی ضخامت برای ترکیب شدن در واحد مشابه نیازمند داشته باشند.

پنجره دوجداره
امروزه الودگی صوتی از سوی محافل دست اندرکار مانند سایر آلودگی‌ها نظیر الودگی هوا مورد توجه قرار گرفته و استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود. افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سالهای اخیر موجب گردیده است دست اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورند. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی موثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی راکاهش می‌دهد. پنجره‌های عایق استاندارد، ضمن کاهش 65 تا 75 درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد.
پنجره‌های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره های استاندارد در دسترس می‌باشند. ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود. در خط تولید فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.

قیمت درب و پنجره دوجداره

 



قیمت خرید پنجره دوجداره

پنج شنبه 95/9/25
9:19 صبح
بهرام پروهان

برای خرید پنجره های یو پی وی سی دوجداره بهترین پیشنهاد ما به شما، شرکت پنجره ماندگار است. در این شرکت کارشناسان و مشاوران خرید درب و پنجره یو پی وی سی همواره آماده ارائه هرگونه خدمات به مراجعه کنندگان می باشند. در صورت عقد قرارداد با این شرکت سایر مسئولیت ها بر عهده ایشان می باشد.
شرکت های ساخت و تولید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در سر تا سر ایران مشغول به فعالیت می باشند. بسیاری از این شرکت ها کار تعویض پنجره های قدیمی خانه ها، مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و ... را نیز انجام می دهند. تعویض پنجره های قدیمی و نصب پنجره های جدید یو پی وی سی کار بسیار حساسی می باشد. از این رو توصیه می شود که در صورت تمایل داشتن به انجام این کار، آن را به عهده شرکت هایی بگذارید که اعتبار آن ها تضمین شده است.
درب ها و پنجره های قدیمی مشکلات بسیار زیادی به همراه دارند. از جمله این مشکلات می توان به نفوذ گرد و خاک، سر و صدا, از بین رفتن گرما و یا سرمای محیط داخلی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. با تعویض درب ها و پنجره های قدیمی و نصب درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو و یا سه جداره می توان به رفع این مشکلات کمک شایانی نمود.

قیمت درب و پنجره دوجداره
اما اگر کار تعویض درب ها و پنجره های قدیمی به دست افراد کارشناس و زبده انجام نپذیرد نه تنها مشکلات ذکر شده در بالا بر طرف نمی گردد، بلکه مشکلات جدیدی نیز ممکن است به این موارد اضافه گردد. از جمله این مشکلات می توان به لق بودن پنجره ها و درب ها، نفوذ آب باران و ... اشاره کرد.
شرکت پنجره ماندگار با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات نصب و تعویض درب ها و پنجره ها می باشد. این شرکت با ارائه ضمانت نامه، این اطمینان را به شما می دهد که درب ها و پنجره های شما به بهترین حالت ممکن و در کمترین زمان نصب خواهند شد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.



قیمت فروش پنجره دوجداره

چهارشنبه 95/9/24
9:58 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار آماده ارائه تمامی خدمات به مشتریان می باشد. قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی که در این شرکت ساخته می شوند ارتباط مستقیمی با جنس و برند پروفیل مصرفی دارد. در صورت استفاده از پروفیل های غیر ایرانی قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی به نسبت قابل توجهی افزایش می یابد.
شرکت پنجره ماندگار از جمله تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی و انواع توری می باشد که سال های زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور عرضه می نماید.
در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.

قیمت پنجره دوجداره
در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که شرکت پنجره ماندگار به مشتریان ارائه می دهد. شرکت پنجره ماندگار با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت پنجره ماندگار در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.



قیمت درب پنجره عایق

دوشنبه 95/9/22
1:50 عصر
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های یو پی وی سی عایق مناسبی در برابر گرما، سرما، رطوبت و بسیاری موارد دیگر می باشند. برای خرید این درب ها و پنجره های عایق باید به نمایندگی های معتبر فروش این نوع درب ها و پنجره های یو پی وی سی مراجعه نمود.
امروزه صنعت تولید درب و پنجره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی درب ها و پنجره های یو پی وی سی نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد.

پنجره دوجداره
بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش درب و پنجره یو پی وی سی برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره ماندگار روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان ما جهت اندازه گیری دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

قیمت پنجره یو پی وی سی دوجداره



قیمت پنجره دوجداره هتل

پنج شنبه 95/9/18
12:49 عصر
بهرام پروهان

شرکت های سازنده درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به پروفیل هایی که در ساخت درب و پنجره های خود استفاده می کنند هرکدام قیمت متفاوتی را برای پروژه های خود اعلام می نمایند. در واقع وجود این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت داشتن نوع پروفیل های مصرفی می باشد.

مزایای پنجره دو جداره در هتلها

اولین و مهمترین نکته  در هتل ها،  آسایش و راحتی مشتریان آن ها می باشد. با توجه به اینکه اکثر هتل ها در خیابان های اصلی شهر واقع شده اند و محیط های بیرون آنها بسیار پر سر و صدا می باشد، وجود پنجره های دو جداره در  هتل می تواند آسایش و محیط ساکتی را برای مسافران در هتل ها ایجاد کند. که این محیط به طبع رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

دومین نکته مورد توجه، کاهش هزینه های تامین انرژی می باشد. با توجه به گران شدن انرژی،  پنجره های دو جداره می توانند نقش بسیار مهمی دراین مقوله ایفا کنند .از مزایای مهم و قابل تامل در پنجره های دو جداره کاهش مصرف انرژی می باشد. که این خود می تواند در سود آوری مجموعه بسیار تاثیر گذار باشد.

سومین نکته که به دنبال آن هستیم، کاهش آلودگی های ناشی از ورود گرد و غبار و آلاینده ها و همچنین جلوگیری از ورود آب باران در بارشهای شدید به داخل اتاق های هتل ها می باشد . با توجه به درزبندی و همچنین آب بندی پنجره های دو جداره می توان از دردسرهای ناشی از موارد بالا جلوگیری کرد .

تعویض پنجره هتل
مدیران و صاحبان هتل ها می توانند با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دو جداره یو پی وی سی از بسیاری از مشکلاتی که در ایجاد یک محیط آرام برای مسافران و همچنین کاهش مصرف سوخت، و علاوه بر آن جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین  آب در هنگام بارندگی  است را به صورت محسوسی کاهش دهند.

 برای افزایش رضایت بیشتر مسافران خود با ما تماس بگیرید.
نصب درب ها و پنجره های قدیمی بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. نصب توسط تیمی چند نفره که بسیار مجرب و کار آزموده هستند، انجام می شود.
به همراه گارانتی و ضمانت نامه رسمی شرکت پنجره ماندگار.

قیمت پنجره دوجداره