سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره

شنبه 96/3/27
9:46 صبح
بهرام پروهان

همان طور که در مقالات قبلی به بررسی کیفیت متریال بکار رفته در درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و قیمت پنجره دوجداره upvc پرداختیم توری پنجره دوجداره هم از این حیث مستثنی نیست. مهمترین قطعه در توری درب و پنجره دوجداره  upvcجنس خود توری و نخ بکار رفته در آن میباشد که با توجه به آزمایشات انجام شده توسط این شرکت بهترین نوع توری که مقاومت بسیار بالایی دارد توری از جنس فایبر گلاس میباشد.

توری ضد حشره

ادامه مطلب...

قیمت شیشه سندبالاست پنجره دوجداره

یکشنبه 96/3/21
12:35 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره به همراه شیشه سندبلاست کمی بالاتر از مابقی شیشه ها است چرا که شیشه سندبلاست را می توانید با طرح و مدل دلخواه سفارش دهید. در واقع فرایند مات شدن شیشه را سند بلاست گویند. در طی اجرای این تکنیک ساینده های معدنی یا پایه خاک با شتاب بالایی که به دست می آورند، بر روی سطح قطعه موردنظر پرتاب می شوند. در شیشه سند بلاست، عمل سند بلاست باعث مات شدن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه ای می شود.

طرح سندبلاست

ادامه مطلب...

قیمت تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

سه شنبه 96/3/16
10:12 صبح
بهرام پروهان

خدمات تعمیر و رگلاژ تخصصی پنجره دوجداره یو پی وی سی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت در تمام نقاط تهران و کرج در تمام ایام هفته توسط تیم مجرب توسط شرکت پنجره ماندگار انجام می شود.تعمیر و رفع نواقص انواع درب و پنجره upvc (تک حالته-دوحالته-کشویی-فولکس واگنی) و همچنین تعمیر یا تعویض یراق آلات معیوب درب و پنجره یو پی وی سی با بهترین یراق آلات آلمانی و همچنین تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی ویسی جهت رفع هرگونه گیر یا عدم بسته شدن قسمت بازشو درب یا پنجره یا قفل نشدن درب های بالکنی و همچنین تعمیر پنجره دوجداره upvc  جهت رفع ورود هرگونه گرد و خاک یا آلودگی هوا به منزل مشتریان محترم و صداگیری درب و پنجره upvc جهت رفع ورود صدای تردد اتومبیل ها در منازل مجاور خیابانهای پرتردد یا بزرگراها و همچنین درزبندی و عایق کاری درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی جهت عدم ورود آب باران و گرد و خاک انجام می پذیرد.

تعمیرات پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت به روز پنجره دوجداره

شنبه 96/3/13
4:24 عصر
بهرام پروهان

یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح درب و پنجره دوجداره ایفا می کند، قیمت پنجره دو جداره می باشد. اغلب مشتریان برای اطلاع از این آیتم و یا مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند. برای دریافت پیش فاکتورباید ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق و درست محاسبه شود چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع مدل پنجره دوجداره

شنبه 96/3/6
10:26 صبح
بهرام پروهان

با انتخاب درست و صحیح مدل پنجره دوجداره مناسب با دکوراسیون منزل و نمای ساختمان تاثیر زیادی بروی زیبایی خانه تان خواهید گذاشت با توجه به طرح مورد نظر قیمت پنجره دوجداره متفاوت است.  این شرکت مفتخر است با توجه به سبک معماری ساختمان و طراحی داخلی زیباترین مدل با مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره  upvc را  به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

پنجره عایق

ادامه مطلب...