سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره منحنی رنگی اختصاصی کرج

شنبه 98/2/14
3:17 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره منحنی رنگی اختصاصی کرج : این نوع پنجره از نوع لولایی بوده و از دو جهت بالا و پهلو باز می‌شود. به دلیل نوع مکانیزم این پنجره اختصاصی و منحنی بودن بازشو، میزان آب‌بندی و هوابندی آن در حد متوسط است. البته در صورتی‌که قیمت منحنی آن به عنوان کتیبه و ثابت در نظر گرفته شود، شرایط آب‌بندی و هوابندی آن به میزان زیادی افزایش مییابد. پنجره دو جداره منحنی در کجا کاربرد دارد یکی از انواع پنجره دو جداره پنجره های منحنی شکل هستند که در سال های اخیر استفاده از آنها عمومیت پیدا کرده است و به انواع مختلف تقسیم میشود .مزیت استفاده از پنجره دو جداره منحنی زیبایی دو چندان آنها نسبت به پنجره های معمولی میباشد ، به همین دلیل استفاده از آنها در ساختمانهای با نمای مدرن و یا نمای سنتی بیشتر میباشد.

پنجره منحنی

ادامه مطلب...

تولید نصب توری کرج با کیفیت رنگی

پنج شنبه 98/2/12
12:12 عصر
بهرام پروهان

تولید نصب توری کرج با کیفیت رنگی : قیمت توری رنگی برای پنجره های دو و سه جداره در همه انواع مختلف مانند تمامی توری های با کیفیت دیگر بصورت متر مربع محاسبه و اعلام خواهد شد. شما حتی می توانید با اندازه گیری عرض و ارتفاع بازشوی پنجره خود و بدست آوردن متر مربع آن قیمت توری رنگی پنجره دو جداره که مد نظرتان است را محاسبه نمایید. موردی که بایستی مورد نظرتان باشد این است که اندازه زیر یک متر مربع، بخاطر استفاده کامل از یک رول توری رنگی، یک متر مربع محاسبه خواهد شد. به همراه قیمت توری رنگی هزینه نصب و حمل نیز اضافه خواهد شد. 

توری پنجره

ادامه مطلب...

توری پنجره کرج ضد حشره و گردو غبار

چهارشنبه 98/2/11
12:2 عصر
بهرام پروهان

توری پنجره کرج ضد حشره و گردو غبار : اگر قصد تعویض توری قدیمی و معمولی خود با توری جدید ضد حشره  را دارید برای در بالکن یا پنجره دوجداره خانه بدانید که بر خلاف ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تروتمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که بصورت کشویی نصب می شوند استفاده کرد. البته این در صورتی است که ابعاد پنجره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر اینصورت بعد از اندازه گیری توسط متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با استفاده از آلومینیوم در کارگاه ساخته می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است برای جلوگیری از ورود حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

توریضد حشره

ادامه مطلب...

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس باکیفیت

سه شنبه 98/2/10
4:8 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس باکیفیت : امروزه، با سردتر شدن آب و هوای برخی شهرها و هزینه های مصرفی بالای انرژی، نیاز به یک محافظ خوب و مناسب جهت حفظ دمای داخل ساختمان  بیش از پیش احساس می شود. همچنین با توسعه زندگی شهرنشینی و افزایش تعداد وسایل نقلیه، مشکل آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز به یکی دیگر از مشکلاتی تبدیل شده است که می تواند افراد درون خانه را اذیت کند. بنابراین باید راه ورود این معضلات را به درون خانه بست و برای این کار، پنجره خانه اولین چیزی است که پیش روی شما قرار می گیرد. 

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

پنجره دو جداره تولیدی شرکت در کرج

دوشنبه 98/2/9
2:10 عصر
بهرام پروهان

پنجره دو جداره تولیدی شرکت در کرج : با پیشرفت مداوم تکنولوژی در ساختمان و اهمیت ان در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی در و پنجره دو جداره تقاضای زیادی در طرف کارفرمایان و مشتریان دارد. یکی دیگر از دلایلی که این نوع از در و پنجره روز به روز طرفداران بیشتری دارد مدل ها و طرح های متنوع و جذاب از ان می باشد. که نیاز های هر نوع قشری از جامعه و هر نوع سبکی از ساختمان سازی و متناسب با هر اب و هوایی را تامین می نماید برای مثال پنجره upvc   کشویی  منازل کوچک مناسب می باشند. همچنین قیمت در و پنجره دوجداره به دلیل مناسب بودن ان باعث رشد فروش ان می شود.

پنجره دوجداره شرکتی

ادامه مطلب...