سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره دوجداره ویستابست عایق حرارتی کرج

یکشنبه 97/12/19
4:18 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره دوجداره ویستابست عایق حرارتی کرج : پنجره ویستابست یکی از بهترین برتدهای پروفیل درب پنجره می باشد که می توان گفت عایق 100 درصد گرما و سرما بو صدا می باشد رضایت بیش از 98درصدی مشتریان در بازسازی و  تعویض پنجره دوجداره ویستابست عایق حرارتی  کرج در سال 1394 مهمترین مسئله در شناخت پروفیل ویستابست بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی می باشد.

پنجره دوجداره ویستابست کرج

ادامه مطلب...

فروش درب ضد آب upvc در کرج

شنبه 97/12/18
12:38 عصر
بهرام پروهان

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی ، درب سرویس بهداشتی بیشتر در معرض آب و بخار قرار دارند این مسأله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایینی نسبت به سایر دربهای ساختمان داشته باشند.
بخش بیشتر مشتریان درب را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند.

درب ضد آب

 

 

ادامه مطلب...

خرید پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری کرج

چهارشنبه 97/12/15
1:33 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره های خلیجی آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند اما به دلیل اینکه هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی نیز میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام  پنجره خلیجی آلومینیومی همراه توری به دنیا عرضه شده است که در داخل این پنجره خلیجی لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی وجود دارد که در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. قسمت بیرونی این نوع پنجره خلیجی از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی  همراه توری می باشد.

پنجره آلومینیومی

 

ادامه مطلب...

تعویض پنجره ایرانی سه جداره وین تک

سه شنبه 97/12/14
3:55 عصر
بهرام پروهان

با توجه به آمار و اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45% از اتلاف انرژی از طریق پنجره ها صورت می گیرد.در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. با استفاده از پنجره ایرانی سه جداره وین تک تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل می رسد.با مشاهده مزایای بیشمار پنجره های سه جداره وین تک فروش این نوع از پنجره ها افزایش یافته است.همچنین شما عزیزان نیز با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره ایرانی سه جداره وین تک میتوانید از مزایای این پنجره های سه جداره بهره ببرید.

پنجره ایرانی سه جداره

ادامه مطلب...

حفاظ پنجره استاندارد جدید در کرج

سه شنبه 97/12/14
11:45 صبح
بهرام پروهان

حفاظ پنجره استاندارد جدید در کرج دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که به صورت مستقیم می توان این محصول را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. حفاظ های پنجره استاندارد جدید به موجب ساختار و طراحی متفاوتی که دارند، این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم آن را بر روی تمام مدل های پنجره استاندارد جدید نصب نماییم. این محصول در زمانی کوتاه نصب می گردد و به سبب همین امر به بهترین حالت پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان بوده است.  حفاظ پنجره استاندارد جدید ساختمان را می توان با توجه به نیاز و شرایط قرار گیری ساختمان تهیه کرد و از مزیت های منحصر به فرد آن بهره مند شد.

حفاظ پنجره استاندارد

ادامه مطلب...