سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

دوشنبه 95/7/26
9:36 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره UPVC از اجزاء زیر تشکیل می گردد که در محاسبه قیمت آن موثر می باشد:

* پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) , پروفیل وسط(Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا درب (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب درب یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

* گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد.

* شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی , سکوریت , نشکن و … باشد.

* یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود.

* سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب (برای جلوگیری از ورود گردو غبار)

* علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 الی 25 درصد قیمت موارد فوق می باشد که بسته به شرایط و محل نصب تغییر می کند.

نرم افزار های محاسباتی مختلفی جهت طراحی و محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره موجود می باشد که کار محاسبات را آسان نموده , احتمال اشتباه محاسباتی را به حداقل می رساند و با ارائه نقشه و یا طول و عرض پنجره قیمت پنجره ها به طور کاملا دقیق قابل محاسبه است.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت درب و پنجره دوجداره، برآورد هزینه درب و پنجره دوجداره، تعرفه درب و پنجره دوجدارهupvc با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما در حداقل زمان, نقشه پیشنهادی کار و قیمت متناسب با آن به صورت کاملا رقابتی ارائه شود. در صورت لزوم کارشناسان گروه صنعتی ماندگار می توانند از محل پروژه شما بازدید کرده و به صورت رایگان قیمت پیشنهادی را ارائه کنند.



قیمت پنجره دوجداره ویستابست

یکشنبه 95/7/25
10:34 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار سعی بر این دارد که پروفیل درب و پنجره ویستابست را با قیمت استاندارد و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

ویستابست  به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره upvc براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی 3 سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با 40 خط تولید برآورده می نماید.

روش محاسبه قیمت درب و پنجره ویستابست ( vistabest ) بر حسب متر طول (محیط پنجره)

پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا 8 متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 20 درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.

 
خصوصیات درب و پنجره ویستابست ( vistabest ):

• ظریف ، شکیل و زیبا

• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی

• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید

• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی

• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی

• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی 80+ تا 40- درجه سانتیگراد

• خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده

• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی

عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره

• جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا 45%

• جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگیهای محیطی (آنتی استاتیک)

• بدون لرزش و صدا با استفاده از یراق آلات مدرن

• منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار

• 15 سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی

• وزن سبک و نصب سریع و آسان



قیمت پنجره دوجداره آلمانی

یکشنبه 95/7/18
10:8 صبح
بهرام پروهان

پنجره یو پی وی سی آلمانی وکا

پروفیل آلمانی وکا (veka) اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند.

شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های upvc ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

از دیگر مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد.
 
مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 50 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.

نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و ( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

رنگ بندی پنجره دوجداره وکا

شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید.

طیف رنگی پنجره های وکا بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.

پروفیل وکا را در پنجره های دوجداره و سه جداره قابل استفاده است.

قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل های آلمانی وکا بر چه اصلی محاسبه می شود؟

قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.



قیمت درب پنجره یو پی وی سی

پنج شنبه 95/7/15
9:51 صبح
بهرام پروهان


قیمت درب پنجره یو پی وی سی دوجداره

یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح درب و پنجره دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره دو جداره می باشد. اغلب مشتریان برای اطلاع از این آیتم و یا مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند. اما بدلیل تلرانس 50 تا 200 درصدی قیمت بیان شده توسط این شرکت ها، به هیچ وجه قابل محاسبه و مقایسه (در ابتدای امر، بدون در نظر گرفتن حالت های بازشو و تعداد لنگه درب و پنجره دوجداره) نمی باشد. ما به صورت تشریحی دلایل اختلاف قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی را در پنجره دوجداره ای به ابعاد 1?5 مترمربع بیان می کنیم.

حالت اول – پنجره دو جداره ثابت
پروفیل فریم مصرفی: 6?02 متر
شیشه دوجداره مصرفی : 1?98 مترمربع
قیمت پنجره دوجداره ثابت: x

 حالت دوم – پنجره دوجداره یک لنگه بازشو(تک حالته)
پروفیل فریم مصرفی: 7?44 متر
پروفیل لنگه مصرفی: 4?29 متر
شیشه دوجداره مصرفی : 1?71 مترمربع
یراق درب و پنجره دو جداره: 1عدد تک حالته
قیمت پنجره دوجداره یک لنگه بازشو(تک حالته): 1?78x


حالت سوم – پنجره دوجداره یک لنگه بازشو(دوحالته)
پروفیل فریم مصرفی: 7?44 متر
پروفیل لنگه مصرفی: 4?29 متر
شیشه دوجداره مصرفی : 1?71 مترمربع
یراق درب و پنجره دو جداره: 1عدد دو حالته
قیمت پنجره دوجداره یک لنگه بازشو(دوحالته): 2x


حالت چهارم – پنجره دوجداره دو لنگه بازشو(تک حالته)
پروفیل فریم مصرفی: 7?44 متر
پروفیل لنگه مصرفی: 8?59 متر
شیشه دوجداره مصرفی : 1?51 مترمربع
یراق درب و پنجره دو جداره: 2عدد دو حالته
قیمت پنجره دوجداره دو لنگه بازشو(تک حالته): 2?37x


همانطور که مشاهده می کنید، قیمت پنجره دوجداره را با x جایگزین کردیم و برای قیمت سایر پنجره های دو جداره از ضریب استفاده کرده ایم. لازم بذکر است در مطالب بیان شده تنها پنجره دوجداره تک حالته و دوحالته درنظر گرفته شده است. با مقایسه اختلاف قیمت بالای بین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می توان نتیجه گرفت که اعلام قیمت مترمربع پنجره دوجداره بدون در نظر گرفتن بازشوی درب و پنجره، فقط جهت بازارگرمی می باشد.



پنجره دوجداره ارزان قیمت

چهارشنبه 95/7/14
10:22 صبح
بهرام پروهان

علت ارزانی پنجره دوجداره upvc

اگر برای تعویض درب و پنجره قدیمی و  یا ساختمانهای نوساز خود پیش فاکتورهای زیادی گرفته اید و رقمهای مختلف و عجیب دیده اید تعجب نکنید. جدیدا یک سری پروفیل ها و یراق آلات درب و پنجره upvc وارد بازار شده، که بسیار ارزان قیمت بوده و به تبع ارزان قیمت بودن کیفیت بسیار پایینی دارد.

یک خرید خوب هنر است

سعی کنید چند پیش فاکتور را با هم مقایسه کنید تفاوتهای فاحش در پیش فاکتورها قابل تامل هستند.

توجه به گستردگی انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی و شرکت های ارائه دهنده این محصول و قیمت های مختلفی که توسط این شرکت ها ارائه می گردد، این ضرورت پیش آمد تا در نوشته ای کوتاه گذری داشته باشیم بر عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی، به امید آنکه توانسته باشیم مصرف کنندگان عزیز را در انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق و با قیمتی مناسب راهنمایی کرده باشیم.

عوامل تأثیرگذار عبارتند از :

1. نوع پروفیل یو پی وی سی

2. نوع یراق آلات مصرفی

3. نحوه تولید

4. نحوه نصب

5. نوع شیشه دوجداره مصرفی

در ذیل به اختصار به توضیح هر یک می پردازیم:

1. نوع پروفیل یو پی وی سی مصرفی:

پروفیل یو پی وی سی که برای پنجره خود انتخاب می نمایید باید جهت شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد و در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ و یا ترک خوردگی در سطح آن ایجاد نگردد. قیمت پروفیل یو پی وی سی با توجه به نوع گالوانیزه داخلی برحسب مترطول محاسبه می گردد. هم چنین مشاهده شده که برخی ازکارخانجات در پروفیلهای ساخت درب و پنجره دو جداره،گالوانیزه استفاده نمیکنند که باعث افت استحکام پنجره میشود و در پایین آمدن قیمت فاکتور نقش دارد.

2. نوع یراق آلات مصرفی:

پس از پروفیل بیشترین عاملی که در قیمت مؤثر می باشد، انتخاب نوع یراق می باشد، که مصرف کننده عزیز با توجه به نیاز خود از انواع مدلهای بازشو، نوع یراق آلات خود را انتخاب می نماید یراق آلات آلمانیو یراق آلات ترککارکرد بسیار عالی را در پنجره های یو پی وی سی از خود نشان داده اند. قیمت یراق آلات براساس نوع بازشو و ارتفاع و عرض آن متغییر می باشد باشد.

3. نحوه تولید:

حال پس از آنکه شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید باید آن را به یک تولیدکننده توانا بسپارید تا بتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق را تولید کند. عوامل مهمی که در تولید پنجره قابل ذکر است، نوع گالوانیزه داخلی پروفیل یو پی وی سی می باشد که باید با ضخامت 1.5یا 1.25به طور U شکل داخل پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد که حتماً باید در انتخاب آن دقت کرد.

4. نحوه نصب:

از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت کل پنجره دوجداره یو پی وی سی نوع نصب می باشد. شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید، بهترین تولیدکننده را انتخاب کردید حال باید نصب پنجره شما به صورت کاملاً استاندارد نصب گردد تا پنجره شما کاملاً عایق حرارت و صوت باشد اگر بهترین پنجره را انتخاب کنید اما نصب آن به صورت غیر استاندارد صورت پذیرد پنجره شما هرگز انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

5. نوع شیشه دوجداره مصرفی:

با توجه به اینکه 80%پنجره شما را شیشه در بر می گیرید پس در انتخاب نوع شیشه باید دقت فراوانی صورت گیرد، قیمت پنجره شما با انتخاب نوع شیشه تغییر خواهد کرد. به طور مثال شیشه های دوجداره صنعتی هر مترمربع A تومان می باشد و شیشه های دوجداره کارگاهی که تنها 2جدار شیشه می باشد، هر مترمربع B تومان شیشه های دوجداره باید تماماً به صورت صنعتی تولید شده باشد و عایق بندی آنها طوری انجام پذیرد که گاز آرگون تزریق شده هرگز از آن خارج نگردد. شیشه نقش بسیار مهمی را در کاهش آلودگی های صوتی تا میزان 80%را دارد.

 

 هیچ ارزانی بی حکمت نیست

استفاده از پروفیل و یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت و استفاده نکردن از گالوانیزه در ساخت درب و پنجره UPVC میتواند مبلغ فاکتورها را به صورت محسوسی کاهش دهد.