سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید کرج

سه شنبه 98/2/17
3:6 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید کرج : یکی از مهمترین ویژگی های پنجره های دوجداره upvc، اتلاف انرژی کمتر و عایق بودن در برار آلودگی های صوتی است. این امر، تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه های مصرف انرژی دارد. پنجره های یو پی وی سی هافمن در انواع مختلفی ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به پنجره های دو جداره و پنجره های سه جداره اشاره نمود. مزایای بسیاری در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC   ویستابست وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد.

پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید کرج

موارد کاربرد شیشه های دوجداره

از آنجایی که شیشه های دو جداره عایق بسیارپر قدرتی برای صدا هستند، اغلب در منازل مسکونی واقع شده در حاشیه اتوبان ها، دفاتر اداری که در محدوده کارگاه های پر سر و صدا قرار دارند، و بیمارستان ها می توان از این پنجره ها برای انتقال کمتر صدای بیرون به داخل منزل استفاده کرد. همچنین در مناطق سردسیری، برای جلوگیری از هدررفت انرژی گرمایشی داخل ساختمان، استفاده از پنجره های دوجداره پیشنهاد می شود.

علاوه بر این، در صورت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی ویستابست جدید، می توان از شیشه های دوجداره یا دوجداره استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای استفاده از نوع شیشه ها و پروفیل UPVC  انتخابی وجود ندارد.

ویژگی های پنجره های دوجداره

طراحی شیشه های پنجره یو پی وی سی ویستابست شامل سه عدد شیشه با ضخامت های مشخص است که توسط دو اسپیسر، موازی هم قرار گرفته اند. هرچند افزایش تعداد لایه های شیشه ها و اسپیسر ها موجب شده است تا قیمت پنجره های دوجداره نسبت به دوجداره حدوداً دو برابر شود، اما به دلیل عایق بودن حرارتی بالاتر این پنجره ها نسبت به انواع دوجداره، در بسیاری از موارد کارفرمایان تمایل به استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان های خود هستند. در مواردی که علت استفاده از این پنجره ها، عایق بندی صوتی باشد، به طور معمول از دو شیشه با ضخامت 4 میل در طرفین و یک شیشه با ضخامت 6 میل در وسط استفاده می شود.

پنجره دوجداره ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مدل جدید

 

مزایای پنجره دوجداره ویستابست :

کاهش آلودگی صوتی: در پنجره های دوجداره ویستابست هر چقدر فاصله ی بین اولین و آخرین شیشه بیشتر باشد باعث میشود تا پنجره عایق بهتری در برابر آلودگی صوتی باشد. بنابراین پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های دوجداره عایق بهتری در برابر سروصدا هستند. این مزیت باعث میشود تا این نوع پنجره در کارخانه های صنعتی  و کارگاره ها که سروصدا زیاد است، استفاده شود.

عایق حرارتی : طبق تحقیقات انجام شده، به این نتیجه رسیده اند که پنجره دوجداره 25 درصد عملکرد بهتری نسبت به پنجره دوجداره در عایق بودن در برابر گرما و سرما را دارد.

ایمنی بیشتر : همانطور که در مقاله پنجره یو پی وی سی گفته شد، پنجره های دوجداره بسیار ایمن هستند و در برابر ضربات فیزیکی بسیار مقاوم هستند. همچنین پنجره دوجداره نیز مانند پنجره دوجداره ایمن است و چون در ساختارش از سه لایه شیشه استفاده شده است ایمنی بیشتری نسبت به پنجره دوجداره دارد.