سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره ضد سرقت قیمت پنجره هلالی upvc کرج

شنبه 98/6/30
2:43 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره ضد سرقت قیمت پنجره هلالی upvc کرج : اجرای انواع در و پنجره های UPVC با قوس منظم ، قوس نامنظم ، قوس سینوسی، قوس مسجدی و … به صورت حرارتی و با کیفیت و دقت بالا به وسیله شرکت پنجره ماندگار انجام می شود.پنجره ها همواره از بااهمیت ترین قسمت های نما و ظاهر ساختمان هستند و در سال های اخیر معماران در تولید بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره، کمانی و … برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. پنجره های قوس دار هلالی شکل، آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند .شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

پنجره هلالی

پنجره دوجداره ضد سرقت قیمت پنجره هلالی upvc کرج

علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل قوس دار طراحی کرد بنابراین پنجره های قوس دار در ابعاد و اشکال گوناگون قابل سفارش و نصب است.

خم انواع پروفیل یو پی وی سی و خدمات تخصصی انواع خم پروفیل یو پی وی سی

جهت تولید در و پنجره های upvc خم که هلال دارند ، نخست نیازمند ماشینی هستیم که بتواند پروفیل upvc را با زاویه‌ی نیاز ما خم کند بدون آنکه به نما، رنگ و ساختار پروفیل آسیب رساند. دستگاه خم کن upvc می تواند پروفیل های upvc را به اشکال هلالی و قوسی متفاوت برای کاربرد های خاص شکل دهد ، و این دستگاه می تواند زاویه دلخواه را برای پروفیل های upvc اعمال کند. دستگاه های خم کن قابلیت اجرای خم های بزرگ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، تا 6 متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تیکه ساخته شوند.

هلالی

تولید و نصب پنجره در اشکال شکسته و هلالی

یکی از شاخص‌ترین خصوصیات پروفیل‌های دوجداره upvc قابلیت شکل‌پذیری و امکان تولید شکل های هندسی بصورت هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره، بیضی و… با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل به این شکل است که ابتدا با روش‌های هندسی دقیق قوس پنجره مورد نظر محاسبه و میز خم طبق اندازه‌های محاسبه شده تنظیم می شود و سپس پروفیل های دوجداره یو پی وی سی جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود 150 درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های گوناگون که بستگی به نوع پروفیل دارد و حدود 10 تا 20 دقیقه نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل آن را از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید