سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج

شنبه 96/10/16
10:16 صبح
بهرام پروهان

توجه داشته باشید که قیمت نمایندگی در و پنجره دوجداره وین تک کرج با نمایندگی های سایر شهرستان ها یکسان می باشد و دلیل آن بازرسی های دقیق این شرکت بر روی قیمت و کیفیت محصولات در نمایندگی های معتبر وین تک می باشد. تمامی محصولات تولیدی در شرکت درب و پنجره دو جداره وینتک طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند.

پروفیل وین تک

ادامه مطلب...

قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج

چهارشنبه 96/10/13
10:15 صبح
بهرام پروهان

شاید قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج بالاتر از پروفیل های متفرقه باشد اما این نکته را نیز باید در تظر داشته باشید که این نوع پروفیل با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ساخته شده است و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند. این مجموعه علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره دو سه جداره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی به شمار می رود. 

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج

سه شنبه 96/10/12
11:35 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار بدلیل کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزایای استفاده از این نوع پرده ها بشمار میاید . از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را بصورت کامل انجام میدهد و قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج  با توجه به متراژ آن متغیر است .

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج

یکشنبه 96/10/10
10:12 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج با توجه به نوع پروفیل از جمله سه کاناله, پنج کاناله و کشویی متغیر است. یکی از پرکاربرد ترین پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج در ساخت درب و پنجره دوجداره , پروفیل های سری 60 با سه محفظه می باشد که قیمت آن به نسبت مابقی پروفیل ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

پروفیل 5 کاناله ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج

شنبه 96/10/9
2:41 عصر
بهرام پروهان

طراحی شبکه تزیینی دکوراتیو براساس درخواست و سلیقه مشتریان گرامی صورت می پذیرد. شیشه دوجداره جورجین بار با اسامی فرفورژه طلایی، گل 4 پر نقره ای، گل لی لی و لوزی به فروش می رسند. قیمت پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج با توجه به مدل و رنگ متغیر است. با استفاده از پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج می توانید زیبایی خاصی به شیشه های پنجره دوجداره خود دهید. 

شیشه های دکوراتیو و جورجین بار

ادامه مطلب...