سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج

سه شنبه 96/10/12
11:35 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار بدلیل کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزایای استفاده از این نوع پرده ها بشمار میاید . از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را بصورت کامل انجام میدهد و قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج  با توجه به متراژ آن متغیر است .

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره

در پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج https://karaj-upvc.com/  ، کرکره بین شیشه دوجداره مجهز به یک موتور 24 ولت می باشد که این امکان را به شما می دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سادگی به سمت بالا و پایین به حرکت در آورده و یا پرده را بصورت سایه و روشن در آورد. مزیت این مدل در این است که پرده کرکره بین دوجدار شیشه را می تواند برخلاف مدل دستی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی جهت حذف سیم برق از باطری های مخصوص استفاده می کنند. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع کرکره در بین شیشه دوجداره 25 میلی متر می باشد. این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض 2/5 و ارتفاع 3 متر قابل اجرا می باشد. بزرگ ترین مزیت پرده های ایزوله این است که آن ها با یک سیستم مغناطیسی ثبت شده ساخته می شوند که به آن ها این امکان را می دهد که در داخل یونیت شیشه دوجداره به صورت مهر و موم شده قرار گیرند، بدون این که غیرقابل نفوذ بودن این پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج را به خطر اندازند. این غیر قابل نفوذ بودن تضمین می کند که هوا و رطوبت نمی تواند وارد محفظه بین شیشه دوجداره شود. بدین ترتیب طول عمر بالای پرده ایزوله بین این شیشه ها نیز تضمین شده است. مفهوم نصب پرده کرکره بین دو شیشه، امر جدیدی است و در ساخت و ساز های مدرن به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی و تزئینی مطرح شده است. این امر در عین حال که کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید اعمال نموده و محیطی دلپسند در محل مربوطه ایجاد می نماید، ویژگی های خاصی را نیز بوجود میآورد که در پرده کرکره های عادی یا هر نوع پرده یا جداکننده دید محیطی وجود ندارد. از جمله نتایج آن : عدم انتقال حرارت به داخل به دلیل تابش آفتاب به پرده و گرم شدن آن، تمیز و پاکیزه ماندن پرده در همه حال به دلیل ایزوله بودن آن از محیط داخل و خارج ساختمان که بهداشتی بودن آن را تضمین میکند و مناسب محیط آزمایشگاهی و درمانی است، عمر زیاد به دلیل عدم تماس و برخورد با عوامل محیطی است، و کاهش دهنده بسیار موثر هدر رفتن انرژی به دلیل عدم انتقال حرارت تابشی آفتاب است. پنجره ماندگار در کرج تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره UPVC با تکیه بر شبکه وسیع مونتاژ کاران متخصص و مجهز در سرتاسر استان البرز_کرج و دیگر شهرهای میهن عزیزمان ایران اماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. در زیر برخی از ویژگی های پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج معرفی می شود.

پرده کرکره

 

قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج https://karaj-upvc.com/

برخلاف پرده کرکرده ایزوله شده در شیشه دو جداره که نیازمند پروفیل های خاصی برای نصب می باشند، نخستین مدل های IGBU با محفظه های 20 تا 25 میلیمتری از قبل سازگاری قابل ملاحظه ای را را با پروفیل های اندازه بزرگ از خود نشان داده اند. با ارائه مدل های نسل آخر از قبیل (TRIFLEX 16) در آینده می توان نسبت به مدیریت امر به منظور کاهش محفظه داخلی مطابق با بالاترین استانداردهای بازار اروپا با استفاده از یک محفظه داخلی 16 میلیمتری اقدام نمود که جزو سخت گیرانه ترین استانداردها بوده و مشتمل بر پروفیل تفکیک کننده و عدم وجود منافذ در قسمت های مرئی کرکره ها می باشد. این نوع پرده بدلیل کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزایای استفاده از این نوع پرده ها بشمار میاید . از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را بصورت کامل انجام میدهد .

مزایا و قیمت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج https://karaj-upvc.com/

– بسیار با دوام است .

– نگهداری و نظافت آنها بسیار آسان است .

– دارای طیف گسترده ای از رنگهای زیبا است .

– دارای قابلیت تنظیم کنترل دید است .

– امکان نصب بین شیشه های دو جداره را دارا است .