سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج

چهارشنبه 96/10/13
10:15 صبح
بهرام پروهان

شاید قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج بالاتر از پروفیل های متفرقه باشد اما این نکته را نیز باید در تظر داشته باشید که این نوع پروفیل با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ساخته شده است و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند. این مجموعه علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره دو سه جداره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی به شمار می رود. 

پنجره دوجداره

در بازار کنونی انواع مختلف بهترین پروفیل upvc در کرج با برند های مختلف موجود است که به طور کلی پروفیلهای upvc از نظر کیفیت به سه دسته پروفیل پنجره دوجداره با کیفیت مرغوب, کیفیت متوسط و پروفیلهای متفرقه که اکثرا به دلیل قیمت پایین کیفیت پایینی هم دارند تقسیم بندی می شوند.فرایند تولید بهترین پروفیل upvc در کرج شامل دو مرحله اصلی میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر و شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر می باشد که در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر ، با درصد مشخص توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شود . مواد ترکیب شده بین 12 تا 24 ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان گردد.

قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج

پس از مرحله میکس مواد به صورت اتوماتیک وارد دستگاه های اکسترودر می شود . پس از تنظیم و نصب قالب بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/ مورد نیاز و هم چنین قسمت های کالیبراتور و تانک های خنک کننده می بایست دمای سیلندر و دستگاه اکسترودر و قالب به حد مشخص و استانداردی برسد . این میزان دما بسته به نوع سطح مقطع پروفیل یو پی وی سی متفاوت است که معمولا برای سیلندر بین 165 تا 185 درجه سانتیگراد و برای قالب بین 198 و 202 درجه سانتی گراد میتواند متغیر باشد . دستگاه اکسترودر شامل دو عدد مارپیچ با چرخش غیر همسو میباشد که مواد را به صورت یکنواخت از قسمت سیلو به طرف قالب هدایت می نماید. سیلندر دستگاه شامل چهار قسمت است که هر کدام به ترتیب وظیفه پیش گرم کردن مواد ، پلاستیسیته کردن , تبدیل مواد به شکل خمیری خروج گازهای متصاعد شده و در نهایت شکل گیری بهترین پروفیل upvc در کرج را به عهده دارند ، پس از خروج بهترین پروفیل upvc در کرج از قسمت تانک های خنک کننده اطلاعات مربوط به پروفیل بر روی آن حک میشود . در نهایت پروفیل های یو پی وی سی وارد قسمت برش شده در ابعاد 6 متری برش داده و بسته بندی می گردد و با توجه به نوع سفارش درب و پنجره دوجداره انتخاب شده توسط مشتری و پس از انجام محاسبات دقیق و مهندسی و آنالیز ابعاد درب و پنجره دوجداره upvc ، طبق نقشه برش داده می شوند.

پنجره یو پی وی سی

 

استانداردهای قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج

برای تولید بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/ می توان از مواد اولیه دست نخورده ، مواد بازیافت شده و مواد قابل بازیافت استفاده کرد. کاربرد این مواد با توجه به استاندارد کیفیت RAL-GZ 716/1 تحت شرایط و آزمایشات خاصی قابل قبول می باشد. کاربرد مجدد مواد با فرمول یکسان توسط همان کارگاهی که قبلاً آنها را تولید کرده در صورتی که به کیفیت پروفیل های یو پی وی سی صدمه نزنند و عاری از هر گونه مواد نرم کننده و مواد خارجی باشند تحت شرایط خاصی امکان پذیر می باشد.

مقاطع مختلف بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/

باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل سری 70 از 60 استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی و قیمت بهترین پروفیل upvc در کرج، واکنش بهترین پروفیل upvc در کرج در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ بهترین پروفیل upvc در کرج در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.