سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج

سه شنبه 96/10/5
10:35 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره upvc استاندارد در کرج به موادی همچون جنس پروفیل, یراق آلات مصرفی, شیشه دو ویا سه جداره و طریقه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وابسته می باشد. اگر ساخت درب و پنجره upvc توسط کارگاه ها وبا دخالت دست ساخته شود احتمال دارد ارزان تر باشد اما از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

دوشنبه 96/10/4
1:21 عصر
بهرام پروهان

از عوامل مهم در ارزیابی کیفیت یک پنجره دو سه جداره upvc، واکنش پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج در برابر نور و تابش خورشید است. برخی سودجویان برای جذب مشتری قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج را کاهش می دهند اما در راستای آن نیز از کیفیت محصول می کاهند و پنجره دوجداره یو پی وی سی با گدشت زمان تغییر رنگ و تغییر شکل می دهد. قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج با توجه به جنس مواد اولیه و رنگ پروفیل درب و پنجره دوجداره متفاوت است.

پروفیل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج

یکشنبه 96/10/3
11:18 صبح
بهرام پروهان

با استفاده از پنجره upvc فرانسوی جدید با هر قیمتی مطمئن باشید که هزینه آن بازمی گردد چرا که در آن از پروفیل 5 چنبر استفاده شده و کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد پس قیمت پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج با توجه به این نکات از اهمیت کمتری برخوردار است.

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج

شنبه 96/10/2
10:30 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار ارائه دهنده انواع درب و پنجره upvc وین تک در کرج برای تولید محصولات خود، از بهترین پروفیل یو پی وی سی استفاده می کند. محصولات درب و پنجره upvc وین تک در کرج با بیش از 30 سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود و مناسب ترین گزینه در زمینه درب و پنجره دوجداره upvc می باشد.

ادامه مطلب...