سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج

یکشنبه 96/10/10
10:12 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج با توجه به نوع پروفیل از جمله سه کاناله, پنج کاناله و کشویی متغیر است. یکی از پرکاربرد ترین پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج در ساخت درب و پنجره دوجداره , پروفیل های سری 60 با سه محفظه می باشد که قیمت آن به نسبت مابقی پروفیل ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

پروفیل 5 کاناله ویستابست

با پیشرفت تکنولوژی پنجره های دو جداره و سه جداره نیز طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دوجداره و یا سه جداره مهم ترین بخش از کار می‌باشد. بهتر است برای بکارگیری پنجره ‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل های پنج کاناله استفاده نمایید. از اصلی ترین پروفیل های این سری پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل فریم یا قاب است که در سه نوع پروفیل قاب بلند، پروفیل قاب کوتاه و پروفیل قاب بازسازی تولید می شود. تفاوت کاربرد پروفیل قاب بلند و قاب ساده در استفاده از یراق آلات و ریل های مختلف مانند درب و پنجره دوجداره ویستابست tilt & slide می باشد. پروفیل بازسازی درب پنجره دوجداره ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ نیز در تعویض پنجره های قدیمی کاربرد دارد و با لبه 34?5 میلیمتری خود، فریم باقیمانده از پنجره قدیمی را کاملا پوشش می دهد. فرایند تولید انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( 1/716 RAL GZ ) و استاندارد 12608 BSEN اتحادیه اروپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد آزمایش قرار می گیرد تا محصولات نهایی از کیفیت لازم برخوردار باشند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

تفاوت قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج

پروفیل های سه کاناله پنجره دوجداره ویستابست کرج

برند صاحب نام و معتبر ویستابست دارای انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج است از جمله 19 نوع پروفیل سه کاناله می باشد که از جمله آنها می توان پروفیل قاب، قاب بلند، قاب بازسازی، بازشو (Sash) صاف پنجره، بازشو دکوراتیو پنجره، میانی متحرک و ثابت، بازشو در، قاب توری, کاور و اتصال قاب را نام برد. در این سری انواع پروفیل خاص بازسازی نیز موجود است که جهت تعویض بدون تخریب پنجره های قدیمی و آلومینیومی بکار می رود. پروفیل قاب بلند از این سری دارای ارتفاع بیرونی 76 میلیمتر و عرض 60 میلیمتر است. ضخامت دیواره اصلی 3 میلیمتر و سایر دیواره ها 2?7 است. چگالی آن 1?38 Kg/m می باشد که در نوع خود وزن بالا و مناسبی است. این پروفیل برای ساخت درها و پنجره های بزرگ با یراق آلات متنوع کاربرد دارد. پروفیل بازشو دکوراتیو پنجره که قابلیت اتصال به انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج میانی متحرک را نیز دارد، با ارتفاع 78 میلیمتر و عرض 60-68 میلیمتر و چگالی وزنی 1?43 تولید می شود. بازشو صاف پنجره نیز با قابلیت استفاده از دو نوار درزبندی مختلف در نقاط اتصال به انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج و شیشه، با همان ارتفاع ولی با وزن کمتر 1?39 بکار می رود.

بهترین پروفیل

پروفیل های پنج کاناله پنجره دوجداره ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/

پروفیل های پنج کاناله پنجره دوجداره ویستابست کرج دارای 13 نوع می باشد که می توان پروفیل قاب, گرد, بازشو دکوراتیو و صاف پنجره, پروفیل میانی ثابت و متحرک, اتصال 90 درجه, پروفیل زهوار شیشه دوجداره و سه جداره و پروفیل منقسم شیشه را نام برد.

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج

مشتریان گرامی در زمان تعویض پنجره های قدیمی خود باید به این نکته توجه داشته باشند که پروفیل های مورد استفاده در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc، با پروفیل های وین تک و ویستابست در پنجره های نوسازی کاملا متفاوت می باشند چرا که پروفیل بازسازی دارای لبه ای است که فریم باقیمانده از پنجره قدیمی و آهنی را کاملا پوشش می دهد. ما در تولید انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار در کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.