سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل پنجره upvc ویستابست در کرج

شنبه 96/10/23
10:3 صبح
بهرام پروهان

شرکت ویستابست از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولیدکننده درب و پنجره دوجداره در ایران می باشد که علاوه بر دارا بودن استانداردهای بین المللی توانسته است رضایت خریداران را کسب نماید. توجه داشته باشید که قیمت پروفیل پنجره upvc ویستابست در کرج با دیگر شهرهای کشورمان یکسان می باشد و دلیل آن نظارت دقیق این شرکت بر تمامی نمایندگان است.

پروفیل

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره رنگی در کرج

چهارشنبه 96/10/20
10:12 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره با پروفیل رنگی در دو پروسه تولید می گردد که قیمت هر یک متفاوت است. میتوان از پروفیل یو پی وی سی پیش فرض سفید استفاده کرد و پس از تولید درب و پنجره یو پی وی سی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد شود و یا پروفیل قبل از تولید درب و پنجره دوجداره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شود که در حالت دوم پنجره رنگی از کیفیت بالاتری برخوردار است. برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره رنگی در کرج تنها کافیست با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

رنگ پنجره دوجداره UPVC

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی جدید در کرج

سه شنبه 96/10/19
12:35 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی جدید در کرج با توجه به نوع یراق‌آلات مورد استفاده متفاوت است چرا که پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی دارای سه نوع یراق مکانیکی, نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک می باشد. پروفیل UPVC مورد استفاده در این مدل همانند دیگر مدل‌ها بوده اما یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی جدید در کرج نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. حالت بازشوی این مدل همانطور که از اسم آن برمی‌آید مانند درب‌های خودروی ون و بر روی ریل ست بوده و تا زاویه 45 درجه باز خواهد شد و هیچ‌گونه فضایی را در هنگام باز شدن اشغال نمی کند.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

دوشنبه 96/10/18
10:22 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج شاید کمی از پنجره های دوجداره غیر صنعتی بالاتر باشد و دلیل آن نوع ساخت, جنس پروفیل مصرفی که مهم ترین گزینه می باشد. در پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج از یراق آلات روتو آلمان ROTO استفاده می گردد تا سالیان طولانی بدون کوچکترین خرابی مشتریان بتوانند از درب و پنجره دوجداره خود استفاده نمایند.

مدل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج

یکشنبه 96/10/17
11:32 صبح
بهرام پروهان

مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل UPVC اهمیت بسیار بالایی در کیفیت و قیمت پنجره دوجداره ایده ال در کرج دارد که فقدان آن سبب کاهش قیمت می شود اما مشکلاتی از قبیل شکستن و تابدار شدن این محصول می گردد. راه های مختلفی برای شناخت پروفیل یو پی وی سی مرغوب از پروفیل بی کیفیت وجود دارد، بطور مثال رنگ سفید پروفیل نامرغوب در کنار رنگ سفید کاغذ به زردی گرایش دارد و رنگ پروفیل باکیفیت رنگ سفید یخچالی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره upvc

ادامه مطلب...