سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس باکیفیت

سه شنبه 98/2/10
4:8 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس باکیفیت : امروزه، با سردتر شدن آب و هوای برخی شهرها و هزینه های مصرفی بالای انرژی، نیاز به یک محافظ خوب و مناسب جهت حفظ دمای داخل ساختمان  بیش از پیش احساس می شود. همچنین با توسعه زندگی شهرنشینی و افزایش تعداد وسایل نقلیه، مشکل آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز به یکی دیگر از مشکلاتی تبدیل شده است که می تواند افراد درون خانه را اذیت کند. بنابراین باید راه ورود این معضلات را به درون خانه بست و برای این کار، پنجره خانه اولین چیزی است که پیش روی شما قرار می گیرد. 

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس باکیفیت

 

پنجره های دوجداره لوکس ویژگی های بسیار خوب و مفیدی دارد که آن را به یکی از اجزای کاربردی و شگفت انگیز طراحی داخلی تبدیل کرده است. پنجره های دوجداره از یک جفت شیشه و یک لایه گاز بی اثر مابین این شیشه ها تشکیل شده است. این پنجره ها، به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد خود، نسبت به پنجره های معمولی عایق بسیار بهتری برای حرارت و صدا به شمار می روند. در ادامه به معرفی چندین مورد از ویژگی های فوق العاده کاربردی این پنجره ها اشاره خواهیم کرد.

 

صرفه جویی در هزینه های شما، ویژگی دیگری است که در پنجره دوجداره upvc   دیده می شود. به شکلی که شما با خرید و استفاده از پنجره دوجداره لوکس در خانه، یک عایق حرارتی بسیار خوب ایجاد می کنید. این عایق حرارتی، گرمای درون خانه را حفظ کرده و میزان دمای ورودی و خروجی به داخل خانه را کنترل می کند. در نتیجه، برای ایجاد تعادل دما در خانه، نیازی به استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی نیست. همین مورد می تواند تا حدود زیادی هزینه های شما را کاهش دهد. در برخی از پنجره ها، لایه های بیشتری به آن اضافه می کنند که این لایه ها بیش از پیش از هدر رفت گرما جلوگیری کرده و فضای داخلی را در برابر سرما محافظت می کند.

پنجره دوجداره لوکس

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره upvc

عایق صدا

شما با استفاده از پنجره دوجداره صاحب یک پنجره مقاوم خواهید شد که در برابر صدا، عایق بسیار خوبی است. اگر سر و صدای محیط بیرون شما را اذیت می کند پیشنهاد می کنیم حتما از پنجره دوجداره upvc استفاده نمایید.

ایمنی

ایمنی پنجره دوجداره upvc نسبت به سایر محصولات مشابه، بسیار بالاتر است. از آنجا که آنها مستحکم تر از پنجره های دیگر هستند، باز کردن آنها از بیرون نیز سخت تر است. دلیل این استحکام وجود دو لایه شیشه در این نوع پنجره ها است.

نمای زیبای پنجره دوجداره upvc از بیرون خانهنمای زیبای پنجره دوجداره upvc از بیرون خانه

کنترل مقدار نور ورودی در روز