سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری پنجره کرج ضد حشره و گردو غبار

چهارشنبه 98/2/11
12:2 عصر
بهرام پروهان

توری پنجره کرج ضد حشره و گردو غبار : اگر قصد تعویض توری قدیمی و معمولی خود با توری جدید ضد حشره  را دارید برای در بالکن یا پنجره دوجداره خانه بدانید که بر خلاف ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تروتمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که بصورت کشویی نصب می شوند استفاده کرد. البته این در صورتی است که ابعاد پنجره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر اینصورت بعد از اندازه گیری توسط متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با استفاده از آلومینیوم در کارگاه ساخته می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است برای جلوگیری از ورود حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

توریضد حشره

توری پنجره کرج ضد حشره و گردو غبار

توری پلیسه بهترین و مناسبترین گزینه برای تمامی پنجره ها،درب ها، ازجمله پنجره های upvc تراسها و محیط های بزرگ می باشد.که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این توری کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد.

توری رولینگ ضد گرد و غبار به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک ولی دارای فریم ثابت می باشد. توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

تفاوت توری پلیسه و لولایی:

توری رولینگ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک ولی دارای فریم ثابت می باشد.

 

توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

توری پنجره کرج

ورود حشرات، گردوغبار و … به داخل محیط کار و زندگی، همواره مشکلاتی را برای افراد در پی داشته است و آسایش و راحتی افراد را سلب می‌‌‌کند. ازآنجایی‌که کارشناسان بهداشت استفاده از سموم شیمیایی را برای از بین بردن حشرات مضر دانسته‌‌‌اند، توصیه می‌‌‌گردد با تهیه و نصب توری مناسب بر روی پنجره‌‌‌ها، سلامتی و آسایش را برای خود و دیگر اعضای خانواده فراهم آوریم. امروزه توری‌‌‌های متحرک مدرن و زیبایی تولید می‌‌‌شوند که در کنار استحکام و ماندگاری بالا، کاملاً مقرون‌به‌صرفه نیز هستند و با نصب هر یک از آن‌‌‌ها تا سال‌‌‌ها از خرید توری جدید بی‌‌‌نیاز خواهیم شد.

توری رولینگ

نکاتی برای مراقبت و نگهداری از توری پنجره

توری‌‌‌ها مانند سایر وسایل و تجهیزات خانگی برای کارایی و دوام بیشتر نیاز به نگهداری دارند. به‌منظور جلوگیری از جذب آلودگی و گردوغبار بهتر است به‌صورت دوره‌‌‌ای این توری‌‌‌ها را با جاروبرقی یا بخارشوی تمیز کرد. همچنین بررسی توری ازنظر وجود پارگی نیز بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا حشرات ریز از این روزنه‌‌‌ها وارد محیط ساختمان می‌‌‌شوند‌‌‌. تورهای پلیسه همراه خود یک قاب محافظ دارند که می‌‌‌توان در برخی از موارد که نیاز به استفاده از توری نیست آن را درون قاب جمع کرد.

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.