سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دو جداره تولیدی شرکت در کرج

دوشنبه 98/2/9
2:10 عصر
بهرام پروهان

پنجره دو جداره تولیدی شرکت در کرج : با پیشرفت مداوم تکنولوژی در ساختمان و اهمیت ان در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی در و پنجره دو جداره تقاضای زیادی در طرف کارفرمایان و مشتریان دارد. یکی دیگر از دلایلی که این نوع از در و پنجره روز به روز طرفداران بیشتری دارد مدل ها و طرح های متنوع و جذاب از ان می باشد. که نیاز های هر نوع قشری از جامعه و هر نوع سبکی از ساختمان سازی و متناسب با هر اب و هوایی را تامین می نماید برای مثال پنجره upvc   کشویی  منازل کوچک مناسب می باشند. همچنین قیمت در و پنجره دوجداره به دلیل مناسب بودن ان باعث رشد فروش ان می شود.

پنجره دوجداره شرکتی

پنجره دو جداره تولیدی شرکت در کرج

برای هر کسی ضرورت استفاده از درب و پنجره دوجداره معلوم میباشد. به این موضوع مهم می پردازیم که می توان از هر شرکتی این محصول را تهیه نمود بدون اینکه به برند و نحوه تولید ان توجه ای نمود؟

در ادامه به تشریح کامل این موضوع خواهیم پردخت.

تفاوت پنجره دوجداره استاندارد و غیر استاندارد:

در ابتدا لازم است تفاوت های این نوع مرکز فروش ها و یا کارخانه های تولید کننده را کاملا شرح دهیم تا بتوانیم به یک نتیجه اساسی برسیم.

از جمله مواردی که این دو با یک دیگر تفاوت دارند موارد زیر می باشند:

1-استفاده از روش های تولید اتوماتیک یا دستی:

در شرکت های معتبری مانند ارس وین که خود تولید کننده درب و پنجره دوجداره می باشد.

تمام اعمال ساخت و تولید با استفاده از روش های مکانیکی ، دستگاه های بروز و پیشرفته با کمترین دخالت دست میتوانند. این باعث میشود که درصد خطا را این تولیدات خود به کمترین مقدار برسانند و درب و پنجره گالوانیزه با طول عمر بالا در اختیار مشتریان می گذارند. این در حالی می باشد که شرکت های بی اعتبار و متفرقه یا به قول معروف کارگاه های متفرقه و زیر زمینی از این کار عاجز می باشد. تمام تولیدات خود را باد دست انجام می دهند، از دستگاه های بروزی استفاده نمی کنند. تمام جوشش ها با دست صورت می گیرد که این خود باعث نفود رطوبت و پایان عمر پنجره upvc می شود.

پنجره دوجداره

2-استفاده از مواد اولیه:

در شرکت های معتبر  یا مرکز فروش پنجره دوجداره تولید در و پنجره یو پی وی سی  از مواد اولیه استاندارد استفاده می شود و تحت نظارت های شدید کارشناسان کنترل کیفیت می باشد. ترکیبات تولید پروفیل upvc فیلترهای شدیدی عبوری می کند. این در حالی می باشد که کارگاه های متفرقه تولید درب و پنجره upvc  یا مرکز فروش پنجره دوجداره این موضوع مطرح نیست. بلکه دیده می شود بعضی موارد از مواد کهنه و بازیافتی نیز استفاده می شود تا سود را بیشتر کنند. شرکت های همچون ارس وین که از پنجره upv وین تک استفاده می نمایند که بزرگ ترین سازنده پروفیل می باشد. دارای نمایندگی این شرکت تولیدی پنجره دوجداره است همیشه محصولی مناسب و مطمئن در اختیار شما قرار می دهد.

3- استفاده از یراق الات:

راجب این موضوع به صورت مفصل در مقالات قبلی گفته شده اما برای درک بهتر موضوع نگاهی به ان می اندازیم. در شرکت های معتبر تولید پنجره سه جداره و مرکز فروش پنجره دوجداره همیشه سعی بر این است که از یراقالات استاندارد و درجه یک استفاده شود. پذیرا نیمی از خواص پنجره دوجداره مربوط به یراق الات ان می باشد. در صورتی که شما از محصولی درجه یک استفاده نکنید پنجره منزل شما دیگر ان توانایی لازم بری عایق صوتی و عایق حرارتی بودن را ندارد و حتی ممکن است باران وارد منزل شما شود.

4-نصب و تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره:

یکی از موضوعات مهم در زمینه درب و پنجره بحث نصب ان یا تعویض پنجره های قدیمی  می باشد. در صورتی که این موضوع به درستی انجام شود دیگر درب و پنجره دوجداره  upvc منزل شما کارایی واقعی خود را نشان ندهد.

حتی اگر تصمیم به تعمیر و رگلاژ درب و پنجره خود را بگیرید. این عمل به اسانی صورت نگیرد. ما بارها می بینیم که سازنده و مرکز فروش پنجره  دوجداره upvc بحث نصب یا تعویض را موضوعی اسان می شمارند. حتی متری را تشویق می نمایند که ان کار را خود انجام دهید یا حتی سازنده های متفرقه بدون هیچگونه امکاناتی شروع به نصب ان می نمایند. باید بگوییم که این مسئله واقعا بحث کوچکی نیست و چه بسا زیان های بعدی نیز در پی دارد. در اخر باید این موضوع گفت که شاید ساخت و سفارش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای تولید کنندگان متفرقه ارزان تر باشد اما همیشه این را به یاد داشته باشید که این ارزانی که به قیمتی می باشد ایا موضوعی پشت ان نیست؟

این در حالی است که شرکت های معتبر همیشه سعی بر این دارد که مناسب نگه داشتن قیمت پنجره دوجداره upvc مشتریان را راضی نگه دارند. پنجره ماندگار یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی  دو جداره می باشد. چه بخواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم پنجره یو پی وی سی در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

پنجره دو جداره تولیدی شرکت

بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره دو جداره را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند. گذشته از مراحل انتخاب برند پروفیل upvc و کارخانه سازنده انواع پنجره دوجداره که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب پنجره ها نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چراکه در این حالت، پنجره یو پی وی سی بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. 30% از کیفیت پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.