سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید نصب توری کرج با کیفیت رنگی

پنج شنبه 98/2/12
12:12 عصر
بهرام پروهان

تولید نصب توری کرج با کیفیت رنگی : قیمت توری رنگی برای پنجره های دو و سه جداره در همه انواع مختلف مانند تمامی توری های با کیفیت دیگر بصورت متر مربع محاسبه و اعلام خواهد شد. شما حتی می توانید با اندازه گیری عرض و ارتفاع بازشوی پنجره خود و بدست آوردن متر مربع آن قیمت توری رنگی پنجره دو جداره که مد نظرتان است را محاسبه نمایید. موردی که بایستی مورد نظرتان باشد این است که اندازه زیر یک متر مربع، بخاطر استفاده کامل از یک رول توری رنگی، یک متر مربع محاسبه خواهد شد. به همراه قیمت توری رنگی هزینه نصب و حمل نیز اضافه خواهد شد. 

توری پنجره

تولید نصب توری کرج با کیفیت رنگی

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به درون خانه ها بر روی پنجره های دو جداره UPVC   توری باکیفیت نصب می کنند. این توری های رنگی اغلب از جنس فایبر گلاس با رزین پلی استر بوده و به گونه ای ساخته می شوند که آنتی استاتیک می باشند یعنی حشرات و حیوانات را دور می کنند. 

این توری رنگی ها دارای فریمی ظریف بوده که زیبایی آن ها را بیشتر می کند. این فریم ها کاملا هم رنگ با شیشه دو جداره هستند. توری رنگی های فایبر گلاس از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند و نیازی به شستشو نداشته و محدودیتی در دید ایجاد نمی کنند.

توری رنگی های فایبر گلاس با رزین پلی استر، علاوه بر نصب بر روی پنجره های دو جداره UPVC   قابلیت نصب بر روی پنجره های دو جداره آلومنیومی، چوبی و آهنی را نیز دارند. توری رنگی های مخصوص پنجره های دو جداره UPVC با توجه به نوع باز شدنشان به 3نوع تقسیم می شوند.

توری پنجره دوجداره

تولید نصب توری کرج

معرفی انواع توری رنگی پنجره دو جداره

توری رنگی پنجره دو جداره برای پنجره دو جداره یو پی وی سی در چهار نوع مختلف هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. انواع این توری رنگی ها که برای پنجره های دو جداره نصب می گردند. برایتان توضیح می دهیم تا با آنها و کاربرد هر یک آشنا شده و بتوانید انتخاب توری رنگی مناسب برای پنجره دو جداره منزل خود داشته باشید.

1-توری رنگی ثابت: داخل قاب مخصوص توری رنگی بصورت ثابت قرار می گیرد. این مدل از توری رنگی به جهت اینکه جلوی دسترسی به پشت پنجره را می گیرد خیلی کم مورد استفاده است.

2-توری رنگی لولایی: در این نوع، توری رنگی مانند بازشو داخل قاب اصلی قرار گرفته و هنگام نیاز باز یا بسته می شود.

3-توری رنگی رولینگ: این مدل از توری رنگی، بصورت رول شده دور غلتک داخل قاب اصلی قرار گرفته است و به همان صورت باز و بسته می شود.

4-توری رنگی پلیسه: به توری رنگی آکاردئونی هم معروف است. این مدل که بهترین در انواع توری رنگی ها نیز به حساب می آید به صورت لایه های آکاردئونی باز و بسته می شود.

ساخت توری رنگی پنجره دو جداره

 

فرایند تهیه متریال، ساخت و نصب توری رنگی پنجره دو جداره در انواع مختلف و مدنظر مشتریال گرامی، با مرغوب ترین مواد اولیه، پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی و متخصصین مجرب صورت میپذیرد.