سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش توری فلزی پنجره upvc در کرج

سه شنبه 98/2/24
12:45 عصر
بهرام پروهان

فروش توری فلزی پنجره upvc در کرج : باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجره هایتان توری فلزی نصب کنید تا از ورود حشرات مزاحم,پشه و مگس و زنبور جلوگیری شود. کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری فلزی روی پنجره های یو پی وی سی است .و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری فلزی نصب می شود.

توری فلزی

فروش توری فلزی پنجره upvc در کرج

 

امروزه توریهایی با قاب های آلومینیومی،یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع مدل های کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.

 

فروش توری فلزی پنجره upvc

توری آلومینیومی

 

توری لولایی آلومینیومی،توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند.

جنس توری های upvc

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره دوجداره یا با پروفیل upvc   ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.

مزیت های توری پنجره های یو پی وی سی

  • توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
  • قابل شستشو
  • امکان دید محیط خارج تا 90%
  • ضد زنگ
  • ضد اشتعال
  • ثبات بالا
  • قابلیت نصب آسان
  • پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
  • پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دور کننده گردوغبار و عایق ورود گردوغبار از بیرون به داخل

 

توری فلزی

مراقبت توری های upvc

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.