سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس قهوه ای زیبا

چهارشنبه 98/2/25
12:59 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس قهوه ای زیبا : درب و پنجره دوجداره لوکس upvc   امروزه در اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب افراد از این درب و پنجره ها در ساختمان خود استفاده می کنند. مزایای ویژه ی این درب و پنجره های رنگی و زیبا باعث شده که استقبال زیادی از آنها شود. این درب و پنجره های دوجداره را در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می کنند که شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود پنجره دوجداره قهوه ای را سفارش دهید. پروفیل یو پی وی سی در واقع سفید است و امکان تولید پروفیل تمام رنگی وجود ندارد. اما به راحتی می توان پروفیل های زیبای رنگی را سفارش داد و رنگ دلخواه را انتخاب کرد.

پنجره لوکس قهوه ای

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس قهوه ای زیبا

پنجره دوجداره لمینت قهوه ای

 

با توجه به پیشرفت های عظیم در علم معماری و همینطور علاقه و سلیقه متفاوت افراد، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی بسیار مورد نظر مهندسین معماری، طراحان دکوراسیون و مالکین واحد های مسکونی قرار گرفته است. از آنجایی که درب و پنجره به عنوان عنصری مهم در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است بنابراین استفاده از پروفیل لمینت قهوه ای در پنجره دوجداره لوکس روشی بسیار مناسب و کاربردی در زمینه نمای ساختمان می باشد، درب ها و پنجره های دوجداره با نمای چوب کمک بسیاری به زیبایی بنا و محیط زندگی می نماید ولی تهیه درب ها و پنجره های قهوه ای یا چوبی بسیار گران می باشد و مقرون به صرفه نیست. پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره های دوجداره با طرح چوب و قهوه ای ساخته شده اند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند و علاوه بر زیبایی، امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام دارند و به راحتی نظافت می شوند.

پنجره دوجداره قهوه ای

پنجره دوجداره گوهردشت لوکس

 

فرایند تولید پروفیلهای طرح دار و لوکس همانند تولید پروفیل یو پی وی سی سفید می باشد با این تفاوت که در مرحله میکس، رنگدانه هایی هم رنگ لیبل لمینت به پودر اضافه می شود و پروفیل رنگی تولید میشود بعد از خروج پروفیل از دستگاه، لیبل توسط دستگاه دیگر روی پروفیل با چسبی ویژه و بسیار قوی چسبیده شده و پروفیل از هر جهت روی غلطک های این دستگاه با فشار حرکت می کند تا هم چسب محکم بچسبد و هم ما بین لیبل طرح دار و پروفیل هوایی باقی نماند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دوجداره لمینیت اهمیت فراوانی دارد.

بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان از درب ها و پنجره های upvc دوجداره دو رو لمینت استفاده می کنند و در این میان پنجره دوجداره دو رو لمینیت بسیار پرطرفدار است بنابراین برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل های رنگی که نزدیک به رنگ روکش لمینت باشد استفاده می شود، و پروفیل مغز قهوه ای نامیده می شود. در لمینت داخلی و بیرونی از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دو رو لمینت باید از پروفیل مغز قهوه ای و یا همرنگ لمینت استفاده گردد.