سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی

شنبه 98/2/21
12:24 عصر
بهرام پروهان

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی : شرکت پنجره ماندگار فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره upvc ابتدا به صورت شخصیت حقیقی آغاز نمود و پس از کسب تجارب کافی و آشنایی با پیشتازان تولید پروفیل در دنیا و ایران ، اقدام به ثبت شرکت با نام مزبور نمود. با توجه به اینکه این شرکت در پروسه ی تولید خود در زمینه درب و پنجره دوجداره دارای مزیت های فنی بالایی میباشد،و موفق به اخذ نمایندگی تولید درب و پنجره های دوجداره upvc از شرکت REHAU آلمان (اولین تولید کننده پروفیل upvc در دنیا)گردید. 

پنجره یو پی وسی پنجره ماندگار

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی

پنجره های دوجداره UPVC بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً  هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.

از لحاظ ظاهری، پنجره های یو پی وی سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.

پنجره های UPVC بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت ماندگار کرج پنجره یو پی وی سی

نصب پنجره های یو پی وی سی

یکی از مهم ترین عوامل در پنجره های دوجداره upvc، نصب صحیح و علمی پنجره می باشد؛ چرا که در صورت عدم نصب صحیح پنجره، مشکلات بسیار زیادی برای ساکنین ساختمان از جمله عبور گرد و غبار، آب باران، عبور صدا، عبور سرما و گرما، لرزش پنجره و همچنین عدم باز و بسته شدن درست پنجره و بطور کلی سلب آسایش ساکنین را به همراه خواهد داشت.