سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

دوشنبه 96/10/4
1:21 عصر
بهرام پروهان

از عوامل مهم در ارزیابی کیفیت یک پنجره دو سه جداره upvc، واکنش پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج در برابر نور و تابش خورشید است. برخی سودجویان برای جذب مشتری قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج را کاهش می دهند اما در راستای آن نیز از کیفیت محصول می کاهند و پنجره دوجداره یو پی وی سی با گدشت زمان تغییر رنگ و تغییر شکل می دهد. قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج با توجه به جنس مواد اولیه و رنگ پروفیل درب و پنجره دوجداره متفاوت است.

پروفیل پنجره دوجداره

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/, ظاهر پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.

قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

ما در تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج  https://karaj-upvc.com/  تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم. از عوامل مهم در ارزیابی کیفیت یک پنجره upvc، واکنش پروفیل یو پی وی سی در برابر نور و تابش خورشید است. برخی سودجویان برای جذب مشتری قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج را کاهش می دهند اما در راستای آن نیز از کیفیت محصول می کاهند و پنجره دوجداره یو پی وی سی با گدشت زمان تغییر رنگ و تغییر شکل می دهد.آنچه که باعث تغییر رنگ یا استحکام رنگ پروفیل upvc می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر pvc است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رنگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. جنبه دیگری که در تعیین کیفیت درب و پنجره upvc استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل‌های upvc می باشد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط مشتریان محترم نمی باشد و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل های upvc بی کیفیت و ارزان قیمت با گذشت زمان کوتاهی در نور آفتاب زرد شده و نیز بر اثر سرما ترد و شکننده می شوند.

پروفیل یو پی وی سی

مشخصات فنی قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

– عرض 70 میلیمتر و 5 اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700

– عرض 60 میلیمتر و 4 اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640

– عرض 107 میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل

– عرض 85 میلیمتر برای سری W260 جفت ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل

– عرض 60 میلیمتر و 4 اتاقک جهت عایق بندی بیشتر درسری PP624

– ضخامت دیواره های خارجی استاندارد

(ISIRI: 12291/A , EN 12608,DIN EN 12608,BS EN 12608, RAL GZ 716/1)

– دارای لاستیک های درزبندی استاندارد

انتخاب پروفیل گالوانیزه مناسب برای یک پنجره دوجداره یو پی وی سی https://karaj-upvc.com/

حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد.