سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج

شنبه 96/10/2
10:30 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار ارائه دهنده انواع درب و پنجره upvc وین تک در کرج برای تولید محصولات خود، از بهترین پروفیل یو پی وی سی استفاده می کند. محصولات درب و پنجره upvc وین تک در کرج با بیش از 30 سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از 60 کشور صادر می شود و مناسب ترین گزینه در زمینه درب و پنجره دوجداره upvc می باشد.

درب و پنجره upvc وین تک در کرج با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای  ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد.  درب و پنجره های دوجداره  یو پی وی سی ، عایق حرارتی هستند. طراحی پروفیل های درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره دوجداره فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره upvc وین تک در کرج موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است. در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک کرج از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن 12 خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دوجدارهupvc با بالاترین استانداردها کرده است. کلیه پروفیل های مصرفی پنجره ماندگار با پروفیل تقویتی آهنی گالوانیزه استاندارد از داخل تقویت شده اند که نه تنها باعث از بین بردن نقاط ضعفupvc مانند تاب برداشتن و تغییر شکل در برابر بادهای شدید مستمر، افتادن لنگه درب و پنجره ها بعد از مدتی کوتاه و از بین رفتن آب بندی پنجره ها می شود بلکه به دلیل رعایت طول مناسب، ابعاد مناسب پروفیل داخلی و ضخامت مناسب باعث شرایط احراز ضمانت پروفیل می شود.

مقایسه قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ در حالت های مختلف

 قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج : پروفیل W640 < پروفیل W700 < پروفیل کشویی W260

 زوار وین تک: بدلیل اختلاف ناچیز در قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج، یکسان در نظر گرفته می شود.

تفاوت در قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین منظور که هر چه پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند.

گروه صنعتی شرکت پنجره ماندگار در کرج آمادگی خود را جهت فروش با بهترین قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج اعلام می نماید.

شیشه دوجداره صنعتی درجه یک با گاز ارگون

درب و پنجره upvc وین تک در کرج نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. انواع یراق آلات مختلف به درخواست مشتری موجود می باشد دارای 15 سال خدمات پس از فروش همکاران ما در دفتر پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/ کرج منتظر شما هستند تا قیمت درب و پنجره upvc وین تک در کرج تمام شده برای ساخت، نصب و تعویض درب و پنجره upvc وین تک در کرج را در کمتر از نیم ساعت با تمام جزئیات در اختیار شما قرار دهند.

مزایای درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی

قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی