سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک

یکشنبه 96/7/30
5:24 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج در تولید محصولات خود از پروفیل ها , یراق آلات مصرفی و شیشه های مرغوب استفاده می نماید.این پنجرها از عایق کافی و ماندگاری بالا برخوردار می باشد. قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج به نسبت کیفیت و استانداردهای لازم آن بسیار مناسب می باشد.

 

وین تک

نمایندگی پنجره upvc وین تکWintech از اواخر سال 1980 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره upvc وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال 90 در زمینی به وسعت 3600 متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمودنمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. https://karaj-upvc.com/این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.

پنجره دوجداره

 

شیشه دوجداره درتعیین قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک

در هنگام سفارش پنجره upvc وین تک WINTECH و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه (داخلی یا خارجی) و ضخامت لایه‌های شیشه و همچنین گازپرکننده (آرگون یا کریپتون) لایه‌ها مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت پنجره  upvc وین تک WINTECH باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نم‌زدگی شیشه می‌شوند .

قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

تمامی محصولات تولیدی در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

*تست مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتی کراد

*تست مقاومت حرارتی تا 40- درجه سانتی گراد

*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل

*کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل

پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد https://karaj-upvc.com/و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

 

مزایا و قیمت نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت

ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی

تمامی محصولات تولیدی در پنجره upvc وین تک در کرج با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند پنجره upvc وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. https://karaj-upvc.com/ پروفیلهای تولید شده درنمایندگی پنجره upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

از پارامترهای مهم در تعیین قیمت پنجره  upvc وین تک WINTECH می توان پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب پنجره    upvc  وین تک را نام برد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها پایین بیاورد.