سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی

سه شنبه 96/7/25
1:35 عصر
بهرام پروهان

با ایجاد طراحی خاص در درب و پنجره دوجداره خلیجی علاوه بر ایجاد تهویه مناسب در منزل باعث نور و روشنایی کافی به فضای خانه شده است.قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی نسبت به پنجره دوجداره کمانی مقرون به صرفه تر می باشد, شما عزیزان برای سفارش پنجره و همچنین اطلاع از قیمت درب و پنجره دوجداره خلیجی همواره می توانید به نمایندگی های معتبر درب و پنجره دوجداره در کرج مراجعه فرمایید. 

پنجره با اشکال خاص

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب

دوشنبه 96/7/24
4:4 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب و پنجره دوجداره طرح چوب در شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج نسبت به سایر شرکت های پنجره دوجداره UPVC مناسب تر می باشد .پس از خرید ونصب درب و پنجره دوجداره طرح چوب حتما باید برچسب های روی پروفیل را بلافاصله جدا نمایید, در غیر اینصورت بر اثر تابش نور خورشید خشک شده و جدا نمی شود یا اینکه اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست

یکشنبه 96/7/23
5:31 عصر
بهرام پروهان

یکی از فعالیت های تخصصی و اصلی شرکت پنجره دوجداره ویستابست تولید پروفیل های درب و پنجره دوجداره با استاندارد بالا می باشد. قیمت نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کرج با سایر نمایندگی ها یکسان می باشد.یکی از خصوصیات بارز پنجره دوجداره ویستابست جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا 45% می باشد.

قیمت پنجره دوجداره upvc

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره خوب

شنبه 96/7/22
4:13 عصر
بهرام پروهان

پنجره ها از نظر انواع و درجه کیفیت و استاندارد متفاوت هستند و همین امر بر روی قیمت آنها نیز تاثیر می گذارد. برای مثال می توان گفت قیمت پنجره دوجداره خوب به نسبت پنجره های قدیمی و معمولی بیشتر می باشد.

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی

پنج شنبه 96/7/20
3:30 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره هلالی دارای کاربری بالا و استاندارد های لازم نیز می باشد.قیمت پنجرها نسبت به مدل و کیفیت آن متفاوت می باشد ولی قیمت درب و پنجره دوجداره هلالی پایین تر از نسبت به پنجره های دیگر می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...