سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

جمعه 96/6/24
9:0 صبح
بهرام پروهان

یراق آلات از بخش های مهم یک پنجره یو پی یو سی می باشد که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین کارایی و مناسب ترین قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc شناخته می شوند، طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری در ماندگاری ایفا می کنند.

فروش نصب دستگیره ضد سرقت

ادامه مطلب...

قیمت بهترین در و پنجره دوجداره upvc

پنج شنبه 96/6/23
11:28 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین در و پنجره دوجداره upvc با توجه به مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل، کیفیت شیشه دوجداره مورد استفاده در درب یا پنجره UPVC ، استحکام پروفیل یو پی وی سی، نحوه تولید، آب بندی و عایق بندی مناسب در درب و پنجره UPVC و در آخر نحوه رگلاژ یراق آلات متغیر است.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره برای بیمارستان

پنج شنبه 96/6/23
11:23 صبح
بهرام پروهان

شرکت پنجره ماندگار در کرج با کادری مجرب و کارآزموده وارائه ضمانت نامه، این اطمینان را به شما می دهد که درب ها و پنجره های شما به بهترین حالت ممکن و در کمترین زمان نصب خواهند شد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد و هم چنین مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره برای بیمارستان را با بالاترین کیفیت برای فروش به سازندگان عرضه می کند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی مخصوص بیمارستان مطب

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره مدل فرانسوی

چهارشنبه 96/6/22
4:10 عصر
بهرام پروهان

سیستم بازشوی پنجره دوجداره مدل فرانسوی به نحوی طراحی گردیده که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری می‌توان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود. قیمت پنجره دوجداره مدل فرانسوی با توجه به سایز پنجره، رنگ پروفیل متغیر است.

پنجره دوجداره فرانسوی

ادامه مطلب...

قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره

چهارشنبه 96/6/22
11:52 صبح
بهرام پروهان

پیشرفت تکنولوژی در قفل و یراق آلات درب و پنجره upvc آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره یو پی وی سی را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد. در نتیجه قیمت بهترین یراق آلات پنجره دوجداره با توجه به مزیت آن از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

ادامه مطلب...