سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب و پنجره upvc در کرج

سه شنبه 96/6/28
11:41 صبح
بهرام پروهان

برای محاسبه قیمت درب و پنجره upvc در کرج باید ابتدا نوع فریم پروفیل مصرفی مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم و یا جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد، متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل پنجره دوجداره

دوشنبه 96/6/27
11:45 صبح
بهرام پروهان

تولید پروفیل های upvc یکی از طرح های ملی تلقی می گردد چرا که از مواد اولیه تولید درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی می باشد. با حمایت تولید ملی قیمت پروفیل پنجره دوجداره برای تولیدکنندگان بسیار مناسب می باشد و بالاترین کیفیت دارا است.

پروفیل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc

دوشنبه 96/6/27
11:28 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc به عوامل مختلفی بستگی دارد از قبیل پروفیل مصرفی، جنس یراق آلات، شیشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی، فرآیند تولید درب و پنجره دوجداره وبه نحوه نصب آنها بستگی دارد. روند کاری شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل انواع درب و پنجره دوجداره upvc از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود و سپس پیش فاکتور ارسال می شود.

طرح پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره برای ساختمان

شنبه 96/6/25
2:48 عصر
بهرام پروهان

یکی بر عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت پنجره دوجداره برای ساختمان جنس پروفیل استفاده شده در آن است. ازعوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره دو سه جداره، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است چرا که معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود.

یراق یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی

شنبه 96/6/25
2:2 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره چند ضلعی بهترین گزینه برای ایجاد نمایی زیبا می باشد شما می توانید براحتی این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. البته دلیل بالا بودن قیمت پنجره های دوجداره چند ضلعی حساسیت در ساخت آن می باشد.

پنجره هلالی

ادامه مطلب...