سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

جمعه 96/6/24
9:0 صبح
بهرام پروهان

یراق آلات از بخش های مهم یک پنجره یو پی یو سی می باشد که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین کارایی و مناسب ترین قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc شناخته می شوند، طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری در ماندگاری ایفا می کنند.

فروش نصب دستگیره ضد سرقت

یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. شرکت پنجره ماندگار در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود از مناسب ترین قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc در درب و پنجره های دوجداره خود استفاده نموده که از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات در و پنجره در تمام دنیا محسوب می شوند. پنجره های دوجداره upvc و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره یو پی وی سی و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد استفاده از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc روتو المان

پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc درب و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم در کرج  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره کرج را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره upvc می گردد.

نگهداری و قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc روتو

پنجره ای که شما تولید کرده اید کیفیت بالای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc Roto را دارد. این یعنی سهولت استفاده، کارایی عالی و دوام طولانی. کارایی و وضعیت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc باید مطابق ضوابط زیر بررسی گردد:

عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc در کرج

ثابت و محکم بودن یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

فرسایش و خوردگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

آسیب دیدگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

یراق روتو

عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc در کرج

عملکرد روان یراق آلات را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر 10 نیوتن بر متر تعیین شده است. بازرسی را میتوان با یک آچار انجام داد. عملکرد روان را با گیریس کاری و روغنکاری و یا با رگلاژ یراق آلات میتوان بهبود بخشید. یراق آلات دو حالت بازشوی Roto برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست یا نامناسب یراق آلات میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب نداشته باشد .

ثابت و محکم بودن یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

عملکرد پنجره و کارائی امنیتی آن به محکم بودن یراق آلات بستگی دارد. پایداری و محل جایگذاری هر کدام از پیچ ها باید امتحان شود. برای مثال پیچ هائی که شل شده یا شکسته شده اند به سرعت باید سفت شوند یا تعویض گردند.

فرسایش و خوردگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

تمام اجزای مرتبط با عملکرد یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc کرج باید برای اجتناب از فرسایش و خوردگی براساس اطلاعات ما روانکاری یا روغ نکاری شوند.

آسیب دیدگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

اجزای آسیب دیده یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc کرج باید جایگزین شوند به ویژه اگر در ارتباط با اجزای تکیه گاه باشند.

نگهداری یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc

با روغ نکاری و گریس کاری مداوم کلیه اجزای مرتبط با یراق آلات در چهارچوب و لنگه (حداقل یکبار در سال) عملکرد روان یراق آلات را حفظ کنید و در مقابل فرسایش و خوردگی زودرس از آنها محافظت کنید. زبانه های مخفی از جنس فولاد برای جلوگیری از سایش غیرضروری نیاز به گیریس کاری مداوم دارند . به علاوه مکان پیچها باید بررسی گردند. پیچهای شل شده باید توسط یک شرکت متخصص جایگزین شوند.

لطفا از روغن یا گیریس بدون اسید و غیر رزینی استفاده نمائید.

قیمت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc کاربردی در شرکت پنجره ماندگار:

روتو آلمان(ROTO)

جیو(GU)

آکادو ترکیه(ACCADO)

اندو(ENDOW)