سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC کرج

سه شنبه 98/3/7
1:18 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره رنگ چوب زیبا UPVC کرج: یکی از ویژگی های پنجره های یو پی وی سی این است که شما علاوه بر طراحی فرم پنجره دلخواه خود بر طبق اصول ایمنی و انرژی ، امکان انتخاب رنگ و طرح پنجره را با نما و دکوراسیون داخلی خود تطبیق دهید و ما قادر خواهیم بود این امکان را برای شما فراهم نمائیم.از آنجایی که درب و پنجره های یک ساختمان به عنوان عنصری مهم در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت است بنابراین استفاده از پروفیل لمینت طرح چوب در پنجره UPVC روشی بسیار مناسب و کاربردی در زمینه نمای ساختمان می باشد.

پنجره های رنگ چوب UPVC

ادامه مطلب...

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج

یکشنبه 98/3/5
1:37 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج:بطور متوسط تعویض هر درب و پنجره فرسوده نرمال تقریبا 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان خواهد برد. عمل نصب پنجره بصورت همپوشانی و موازی انجام خواهد شد  .خدمات تعویض پنجره های قدیمی آهنییا آلومینیومی با درب و پنجره های دوجدارهupvcبدون کوچکترین تخریب و در یک روز با بهترین کیفیت توسط گروه پنجره ماندگار پذیرفته می شود  .: در هنگام نصب نیز نیازی به جابجایی وسایل نیست، کافیست تنها 1.5 متر از اطراف پنجره را خالی کنید.

 

 

تعویض پنجره فرسوده

ادامه مطلب...

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان در کرج

شنبه 98/3/4
2:29 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره کامپوزیت دوبلکس ساختمان در کرج : امروزه پیشرفت در صنعت درب و پنجره سازی دوجداره این امکان را فراهم نموده تا با بهره گیری از امکانات جدید, مصالح و متریال های مدرنی تولید شوند که در صنعت ساخت و ساز کاربرد داشته باشند. به دلیل کمبود منابع طبیعی و سوخت های فسیلی بشر ناگزیر به استفاده از مواد مصنوعی است. البته استفاده از این مواد تا حدی مجاز است که به محیط زیست آسیب وارد نکند. از جمله مصالح طبیعی می توان به چوب و آهن اشاره نمود که امروزه کامپوزیت ها جایگزین آنها شده اند. کامپوزیت ها در مقایسه با مصالح طبیعی قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی دارند که آنها را متمایز نموده است. امروزه مواد کامپوزیتی در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارند و به دلیل مقاومت بالای خود طول عمر سازه را افزایش می دهند.

پنجره کامپوزیت

ادامه مطلب...

فروش پنجره یو پی وی سی اینترنتی رنگی در کرج

پنج شنبه 98/3/2
2:59 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره یو پی وی سی اینترنتی رنگی در کرج: از دیگر فعالیت های گروه تولیدی پنجره ماندگار اجرای رنگ بر روی پروفیل ها و پنل های   یو پی وی سی می باشد.در واقع سفید بودن پروفیل ها در پنجره های تولیدی و مطابق نبودن آن با نمای ظاهری ساختمان ها سبب یکنواختی در نما می شود. از این رو شرکت پنجره ماندگار با توجه به نیاز روز افزون بازار ، رنگ هایی زیبا و با قابلیت کاربری در این رشته عرضه میکند. پنجره دوجداره upvc با توجه به مزایا و ویژگی هایی که دارد روز به روز محبوب تر شده و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. پنجره upvc تولید شده در شرکت پنجره ماندگار هر سلیقه ای را پوشش می دهد. شما می توانید با تماس با ما پنجره دوجداره رنگی مورد نظرتان را سفارش داده و بهترین خدمات را  دریافت نمایید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت کرج

چهارشنبه 98/3/1
1:20 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ارزان جدید باکیفیت کرج : گاهی شرکت های تولید کننده در و پنجره های یو پی وی سی دوجداره برای کاهش هزینه های تولید , از پروفیل های ارزان قیمت تر ولی با کیفیت مشابه برای ساخت در و پنجره های دوجداره استفاده می نمایند اما محصولات خود را با همان کیفیت پروفیل های درجه یک به فروش می رسانند که این کار برای آنها کاهش هزینه های تمام شده تولید در و پنجره را در برخواهد داشت و سود دهی آنها را بالا می برد اما برای مشتری معایب زیادی را در بر دارد  حال باید دید معایب پروفیل یو پی وی سی ارزان برای در و پنجره چیست. 

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...