سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج

یکشنبه 98/3/5
1:37 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج:بطور متوسط تعویض هر درب و پنجره فرسوده نرمال تقریبا 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان خواهد برد. عمل نصب پنجره بصورت همپوشانی و موازی انجام خواهد شد  .خدمات تعویض پنجره های قدیمی آهنییا آلومینیومی با درب و پنجره های دوجدارهupvcبدون کوچکترین تخریب و در یک روز با بهترین کیفیت توسط گروه پنجره ماندگار پذیرفته می شود  .: در هنگام نصب نیز نیازی به جابجایی وسایل نیست، کافیست تنها 1.5 متر از اطراف پنجره را خالی کنید.

 

 

تعویض پنجره فرسوده

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب در کرج

در نحوه تعویض پنجره فرسوده بدون تخریب، تنها اجزایی که از پنجره فرسوده باقی می ماند فریم اصلی آن پنجره است. فریم قبلی دارای شاخک هایی است که در داخل دیوار، هنگام ساخت ساختمان قرار داده شده است. همچنین در بیشتر مواقع قسمتی از این فریم داخل دیوار قرار دارد.

در ابتدا هر قسمتی را که با نیروی دست می توان از پنجره جدا نمود مانند لنگه بازشو پنجره را در می آوریم.سپس زوارهای (تسمه فلزی) پشت شیشه را باز می کنیم تا مانعی برای برداشتن شیشه ها وجود نداشته باشد

در این مرحله قسمت های باقیمانده از پنجره فرسوده را، که قوطی های فلزی هستند که بصورت عمودییا افقی در داخل پنجره قرار دارند، را برش داده و جدا می کنیم.پس از اتمام مرحله قبل، تنها اجزای باقیمانده از پنجره قدیمی فریم قاب دور پنجره ست که جای قرارگیری پنجره دوجداره جدید را مشخص می کند.

پنجره های دوجداره بازسازی، دارای یک لبه می باشد که نقش این لبه، پوشش دادن فریم قبلی است. بطوریکه از داخل منزل، فریم قبل دیده نخواهد شد. پنجره دوجداره بازسازی بر روی فریم قبلی قرار می گیرد و با استفاده از تراز، صاف بودن آنرا کنترل می کنیم.

 

سپس با پیچ، پنجره دوجداره را ثابت خواهیم کرد. ابعاد و اندازه پیچ ها در صورت نیاز طوری در نظر گرفته می شود که از فریم قدیمی رد شود و وارد دیوار گردد. در مرحله بعد از چسب و فوم برای عایق بندی و درزبندی فاصله بین دیوار با  پنجره دو جداره استفاده می کنیم.

تعویض پنجره فرسوده

تعویض پنجره فرسوده خراب بدون تخریب 

برای مشخص کردن هزینه موردنیاز برای تعویض درب و پنجره قدیمی و خراب، نیاز است که فاکتور هزینه تعویض پنجره را از شرکت های تولید کننده پنجره UPVC تهیه کنیم. اما چه اطلاعاتی برای محاسبه قیمت تعویض درب و پنجره UPVC مورد نیاز است؟

برای محاسبه اولیه هزینه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، اطلاعات پایه ای نیاز است. مابقی اطلاعات در طی صحبت با مشتریان و یا اعزام پرسنل کسب خواهد شد:

•عرض و ارتفاع هر پنجره همراه با تعداد بازشوی  آن

•شکل کلی پنجره (مستطیل، گردو هلالی و یا ذوزنقه)

 

•رنگ پنجره و رنگ شیشه